Re: Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Sun Nov 4 13:02:33 EET 2012

Οπως και σε καθε εργο ανοικτού λογισμικού, η κοινότητα θα αποφασίσει. Η
διαφορά ειναι οτι εδω η κοινότητα δεν ειμαστε μονο εμείς. Για μενα το
επομενο βημα θα επρεπε να ειναι η  δημιουργηθια αυτης της κοινότητας,  και
να περιέχει τελικούς χρήστες, κυβέρνηση, ενδιαφερόμενος, επιστήμονες κλπ.

Αντίστοιχη προσπαθεια ειχε γινει και με τις ομάδες εργασίας του ψηφιακή
Ελλάδα 2020. - http:// www.digitalgreece2020.gr κανείς απο εκεί να μας πει
τι εγινε;

Στέφανος