Re: Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

Stefanos Kouzof kouzof at gmail.com
Sun Nov 4 11:46:02 EET 2012

Ειδικά για το φορέα που να στηρίξει πολιτικά πρόταση για ανοικτό λογισμικό
για το Δημοσιο,  το καλύτερο μερος ειναι πραγματικά τα ανερχομενα κομματα.
Συμφωνω με την αποψη του Γιωργου. Οποίος εχει επαφές,  μπορεί να
βολιδοσκοπησει;

Επισης, με ομοιο τροπο με την αναπτυξη ανοικτου λογισμικου ειχε οργανωθει
η μελέτη για την ηλιακη ενέργεια απο το διαστημα, του 2007 - http://
spacesolarpower.wordpress.com/the-national-security-space-office-study/
με σελίδα,  φορουμ,  κλπ. Μπορούμε να παρουμε ιδέες.