Η κυβέρνηση θα δαπανήσει εκ. ευρώ για ιδιόκτητο λογισμικό

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Sun Nov 4 12:46:52 EET 2012

On 4/11/2012 9:33 πμ, Emmanouil Batsis (Manos) wrote:

> Σίγουρα βλέπω το κίνητρο για κάτι τέτοιο αλλά γιατί αυτό να στηριχτεί
> στο κατά πόσο μια τέτοια ομάδα έχει την κατάλληλη σύνθεση (ότι και αν
> σημαίνει αυτό);
>
> Ίσως θα είχε νόημα οι προδιαγραφές οι ίδιες να αποτελούσαν αντικείμενο
> croudsourcing. Θα μπορούσε π.χ. ένας φορέας να εκφράζει κάποιες αρχικές
> λειτουργικές και τεχνικές απαιτήσεις και οι κοινότητα (άλλοι φορείς,
> οργανισμοί, πολίτες κτλ) να συμβάλλουν σε αυτές αλλά και στον καθορισμό
> της βαρύτητας τους. Επί της ουσίας να προκύπτει ένας πίνακας συμμόρφωσης
> [...]

Σωστά και λογικά όλα τα παραπάνω, αλλά νομίζω πως χρειάζεται κάποιος
κεντρικός συντονισμός από ομάδα ειδικών και πολιτική βούληση (όπως πολύ
σωστά γράφτηκε). Ο ρόλος της κοινότητας δεν μπορεί να είναι άλλος παρά
συμβουλευτικός (κατά τη γνώμη μου πάντα), αρκεί βέβαια να υπάρχει
κάποιος που την λαμβάνει υπόψη.
--
Γιώργος