Βελτίωση i18ngr

Socrates VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Sat Mar 5 18:40:26 EET 2005

Προσωπικα αρχισα ενα FAQ σχετικα με τις μεταφρασεις για το debian,το
οποιο καλλιστα θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει και για αλλα εργα.
Δυχτυχως το τελευταιο καιρο μου εμειναν αρκετα πραγματα πισω, μεταξυ των
οποιων και αυτο.
Εχω μαζεψει καποιο υλικο kai lınks  (22 σελιδες πουπεριμενουν ναμπουν
στη σειρα) και εχω φτιαξει τη δομη με βαση το γαλλικο φακ που μου φανηκε
καλο και λιτο.Φυσικα, το αρχειο σε attachment ειναι ακομα ενα προσχεδιο
και θελω να γεμισω τις παραγραφους με το υλικο που εχω βρει.
Οταν καταληξουν ολοι σε καποιες διαδικασιες σχετικα με τις μεταφρασεις
θα μπορουσαν να μπουν σε καποια παραγραφο

φιλικα,
Παναγιωτης