sun-java...

excellent excellen at otenet.gr
Sat Jun 23 12:56:55 EEST 2007

On Sat, 2007-06-23 at 11:55 +0300, Thanos wrote:

> Κατά την προσωπική μου γνώμη το Debian έχει τον καλύτερο package manager
> ανάμεσα στις διανομές Linux, οπότε είναι κρίμα να παιδεύεσαι με
> χειροκίνητες εγκαταστάσεις πακέτων.
>
> Το ίδιο ακριβώς ερώτημα απαντήθηκε πριν από λίγες μέρες σε ένα thread σε
> αυτή εδώ την λίστα με τίτλο "java problem".
>
> http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2007/004196.html
>
> Ρίξε μια ματιά εκεί και συγκεκριμένα στο
> http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2007/004213.html.
>
> Η γενική ιδέα είναι πως πρέπει να πεις στο Debian σου να αντλεί πακέτα
> [...]
Καλησπέρα,

To μόνο που κατάλαβα είναι από το παραπάνω θέμα είναι ότι έπρεπε να
πεοσθέσω το "non-free", πράγμα όμως που έχω κάνει από την πρώτη στιγμή.
Αυτό εννοείς; Θα πρέπει να εμφανίζεται στο "synaptic package manager" ή
θα μπορώ να πληκτρολογήσω "apt-get install ..." και να είναι οκ; Αν
εννοείς αυτό, δυστυχώς το έχω δοκιμάσει και δεν πέτυχε. Για αυτό το λόγο
προσπάθησα όπως λες "χειροκίνητα".

Αν δεν εννοείς αυτό, εξήγησέ μου σε παρακαλώ.