sun-java...

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Jun 23 11:55:32 EEST 2007

excellent wrote:
> Καλημέρα σας,
>
> Χρησιμοποιώ το Debian etch. Χτες χρειάστηκα πρώτη φορά java και τόλμησα
> να σκεφτώ να εγκαταστήσω το sun-java. Βρήκα τελικά αυτό που ήθελα
> (http://www.debian.org/distrib/packages). Κατέβασα το αρχείο
> sun-java5-jre_1.5.0-10-3_all.deb. Όταν πήγα να το εγκαταστήσω είδα ότι
> έπρεπε να έχω εγκαταστήσει πρωτίστως το αρχείο
> sun-java5-bin_1.5.0-10-3_i386.deb το οποίο όμως με τη σειρά του
> χρειαζόταν να προυπάρχει το πρώτο αρχείο εγκατεστημένο... Ως συνέπεια
> αυτού δεν μπορώ να εγκαταστήσω το Java της Sun.
>
> Μπορούμε να κάνουμε κάτι για αυτό;

Κατά την προσωπική μου γνώμη το Debian έχει τον καλύτερο package manager
ανάμεσα στις διανομές Linux, οπότε είναι κρίμα να παιδεύεσαι με
χειροκίνητες εγκαταστάσεις πακέτων.

Το ίδιο ακριβώς ερώτημα απαντήθηκε πριν από λίγες μέρες σε ένα thread σε
αυτή εδώ την λίστα με τίτλο "java problem".

http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2007/004196.html

Ρίξε μια ματιά εκεί και συγκεκριμένα στο
http://lists.hellug.gr/pipermail/migrate2linux/2007/004213.html.

Η γενική ιδέα είναι πως πρέπει να πεις στο Debian σου να αντλεί πακέτα
και από άλλους τομείς εκτός από το 'main'. Ρίξε μια ματιά στο παραπάνω
thread και επέστρεψε με ερωτήσεις για το ότι δεν καταλαβαίνεις.