Πώς θα μάθω το Linux?

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Wed Jun 6 10:32:19 EEST 2007

AraKon <arakon75 at yahoo.gr> writes:
> δίνονται συμβουλές του τύπου "άνοιξε το αρχείο xxx.conf και συμπλήρωσε
> την τάδε γραμμή ή διέγραψέ την ή συμπλήρωσέ την κτλ." Επειδή θέλω να

Ήθελα να προσθέσω, επί τη ευκαιρία, ότι καλό είναι, εμείς οι παλιοί
που ξέρουμε να δουλεύουμε τα /etc/apt/sources.list και τα
/etc/network/interfaces, να μάθουμε τους «καινούργιους» τρόπους
πραγματοποίησης ρυθμίσεων.  Στο ubuntu πας στο System, Administration,
ή στο System, Preferences, ανά περίπτωση, και εκεί υπάρχουν γραφικά
interfaces για σχεδόν τα πάντα.  Είναι πολύ πιο καλό και λιγότερο
φοβιστικό για τους καινούργιους χρήστες, ειδικά αυτούς που έχουν
windows background, να χρησιμοποιούν αυτά τα εργαλεία αντί του edit
text file, που τους είναι και πολύ ξένο και επομένως ιδιαίτερα
επιρρεπές σε συντακτικά σφάλματα, και είναι καλύτερα να τους δίνουμε
τέτοιες οδηγίες.

Αργότερα κάποιοι απ' τους καινούργιους χρήστες θα εξελιχθούν σε power
users και προφανώς θα μάθουν και τον τρόπο με τα text files.