sun-java...

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Jun 23 14:29:47 EEST 2007

excellent wrote:

> Καλησπέρα,
>
> To μόνο που κατάλαβα είναι από το παραπάνω θέμα είναι ότι έπρεπε να
> πεοσθέσω το "non-free", πράγμα όμως που έχω κάνει από την πρώτη στιγμή.
> Αυτό εννοείς;

Ναι αυτό εννοώ...

> Θα πρέπει να εμφανίζεται στο "synaptic package manager" ή θα μπορώ να
> πληκτρολογήσω "apt-get install ..." και να είναι οκ; Αν εννοείς αυτό,
> δυστυχώς το έχω δοκιμάσει και δεν πέτυχε. Για αυτό το λόγο προσπάθησα
> όπως λες "χειροκίνητα".

Λογικά μέσα στο synaptic κάπου έχει να δεις και να ρυθμίσεις τους τομείς
από τους οποίους αντλείς πακέτα. Εκεί μέσα πρέπει να φαίνεται το 'non-free'.

Κάνε μια έρευνα μέσα από το synaptic για το πακέτο 'sun-java5-jre'. Το
βρίσκει; Αν όχι και έχεις όντως προσθέσει το 'non-free' τότε δεν έχεις
κάνει ενημέρωση των λιστών με τα πακέτα. Αυτό επιτυγχάνεται από terminal
με την παρακάτω εντολή ως root

	apt-get update

Δεν γνωρίζω πως γίνεται αυτό από το synaptic.