RE: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Dimitris Kalamaras dimitris.kalamaras at compupress.gr
Thu May 4 15:27:19 EEST 2006

>Παντως το τι ειναι 'υποχρεωση/εκβιασμος' και τι
>'επιλογη' ειναι μεγαλο φιλοσοφικο θεμα. Κατα τη γνωμη
>μου ειναι εξαναγκασμος το "πρωτα θα κανεις αυτο,
>αλλιως δεν εχει κοκο". Το να προσθεσω "και αν σου
>αρεσει" στο τελος της φρασης, δεν μεταμορφωνει ξαφνικα
>τον εξαναγκασμο σε επιλογη.
>Με την ιδια λογικη δε φταιει ο βιαστης, αλλα το θυμα
>επειδη δεν του εκατσε με την πρωτη. Επιλογη της ηταν
>αλλωστε ετσι; (ναι ξερω, αλλα με ακραια παραδειγματα
>δειχνει τι εννοεις)

Συγνώμη, αλλά αναφερόμαστε σε ένα φορουμ συζητήσεων.
Σου λένε εμείς *εδώ* (στο φόρουμ) θέλουμε να χρησιμοποιούμε μόνο Firefox.-
Δεν σε υποχρεώνουν ούτε σε εκβιάζουν να κάνεις κάτι.
Δεν σε πετυχαίνουν στο διαδίκτυο και σου αλλάζουν τα φώτα, όπως κάνει ο θύτης στο βιασμό.

>Δεν εχει απαραιτητα σχεση, φυσικα ομως και μπορει να
>εχει. Εχω την αισθηση ομως οτι αν δεν υπηρχε κατι
>τετοιο, παλι το ιδιο θα ισχυε, επειδη το Δημοσιο και
>το 80% του πληθυσμου της Ελλαδος χρησιμοποιουν office.
>Το Ελληνικο Κρατος ποτε δεν ηταν τοσο ανοιχτομυαλ

Αναφερόμουν στην άποψη σου ότι "οι δημόσιες υπηρεσίες δεν υποστηρίζουν άλλους browser επειδή απλά είναι λακαμάδες".
Είμαι της άποψης ότι ξέρουν πολύ καλά τι κάνουν όταν υπογράφουν συμφωνίες εκατομμυρίων και απαντούν στην Βουλή με γενικολογίες του στυλ "το ελεύθερο λογισμικό δεν έχει εφαρμογές", όπως δικαιολογήθηκε ο ΥΠΕΘΟ.

>Ουτε εγω. Έκανα ιδεολογικη τοποθετηση. Και το που
>ηθελα να το παω υπαρχει ακομα στο quote εν μεσω
>αστερισκων

Απλώς ανέφερα ένα στίχο του Καβάφη, ότι είναι (η τακτική του Forum "μια κάποια λύσις").
Δεν βλέπω καμία σχέση με τους αναρχικούς, τους κομμουνιστές
ή οτιδήποτε άλλο επαναστατικό θες να αναφέρεις.
Αναφέρομαι απλώς σε θεμελιώδη δημοκρατικά δικαιώματα και όχι σε καμιά επανάσταση...

>Δηλαδη τωρα δενμπορουν να το κανουν επειδη δε
>χρησιμοποιουν αρκετοι προιοντα της Μ$, η επειδη δεν
>κατεβασαν αρκετοι τον ΦΦ η δε χρησιμοποιουν ΕΛΛΑΚ
>προγραμματα;;

Αναφερόμουν απλά στο γιατί θεωρώ ότι ο RMS δεν μιλά μόνο για προγραμματισμό, αλλά και στη μη-χρήση πατενταρισμένου
λογισμικού. Αυτό είναι όλο. Δεν καταλαβαίνω τι με ρωτάς εδω.

--Δημήτρης Καλαμαράς