RE: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Palatinus elfiness at yahoo.com
Thu May 4 16:13:56 EEST 2006

> Σου λένε εμείς *εδώ* (στο φόρουμ) θέλουμε να
> χρησιμοποιούμε μόνο Firefox.-
> Δεν σε υποχρεώνουν ούτε σε εκβιάζουν να κάνεις κάτι.

αμ... οπως ειπα, το τι θα πει 'υποχρεωνω' ειναι πολυ
σχετικο. Για μενα το 'εμεις εδω ειμαστε ετσι κι αν δε
σου αρεσει φυγε' ειναι εκβιασμος, εφοσον απαιτει να
κανεις κατι προκειμενου να κερδισεις κατι που θελεις.

Δεν ειναι ουτε γονεις μας ουτε δασκαλοι να μας πουν
οτι αν δε διαβασουμε δεν εχει παιχνιδι.

> Απλώς ανέφερα ένα στίχο του Καβάφη, ότι είναι (η
> τακτική του Forum "μια κάποια λύσις").
> Δεν βλέπω καμία σχέση με τους αναρχικούς, τους
> κομμουνιστές
> ή οτιδήποτε άλλο επαναστατικό θες να αναφέρεις.
> Αναφέρομαι απλώς σε θεμελιώδη δημοκρατικά δικαιώματα
> και όχι σε καμιά επανάσταση...

Κι εγω αναφερομουν στη σταση που θα θελα να κρατησω,
τουλαχιστον εγω, σε αυτη τη μαχη μεταξυ πατεντας και
ανοιχτου λογισμικου. Για να προστατευσω το Α.Λ. δε θα
χρησιμοποιησω την τακτικη του αλλου στρατοπεδου, στην
περιπτωση αυτη πχ του TAxisnet. Ακριβως επειδη διαφωνω
με αυτη

> πρόσβαση

Επειδη δεν ημουν καθαρος στο προηγουμενο, ξανασχολιαζω
το quote σου εδω:

Ετσι οπως λες το παραπανω, ειναι λες και το ποσο
ισχυρες θα γινουν οι πατεντες και τα αρνητικα τους
αποτελεσματα (πχ απαγορευση προσβασης στο FAT κλπ)
εξαρταται απο το αν συνεχισουμε να χρησιμοποιουμε
W/E/O και προιοντα της Μ$. Δηλαδη με το να κατεβασουν
καποιοι μεσοι χρηστες παραπανω το ΦΦ και ΟΟ.ο και
σταματησουν το ΙΕ και το office, θα δυναμωθει το ΕΛΛΑΚ
και θα αποτραπει η εξαπλωση των πατεντων;

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr