Re: To GreekTechForum απαγορεύει τον Explorer

Eleftherios Theofilopoulos etheof at gmail.com
Thu May 4 17:04:46 EEST 2006

On 5/4/06, Costas Barakitis <bcostas at hol.gr> wrote:

> OK, gia pes mou loipon pou einai to ousiastiko ths ypo6eshs.

Το ουσιαστικό είναι οτι η συζήτηση έχει κίνηση, που σημαίνει κ
ενδιαφέρον για το κοινό της λίστας και κανείς δεν προσπάθησε να
εντυπωσιάσει ή να επιβάλλει κάτι. Το θέμα δεν ήταν ποιός θα κερδίσει ή
θα επιβληθεί, συζήτηση για μια κατάσταση "κοινωνική" θα τη
χαρακτήριζα, εαν λάβουμε υπ'όψιν τις προεκτάσεις για ελευθερία του
ατόμου και της επιλογής του καταναλωτή.

 > To na xrhsimopoiei kapoios epixeirhmata tou anoixtou logismikou gia na
> yposthriksei mia energeia symfwna me thn opoia sou epivalei na
> xrhsimopoieis sygkekrimeno logismiko gia na exeis prosvash se mia
> yphresia tou legetai sthn kalyterh periptwsh ypokrisia. Sth xeiroterh
> legetai anwrimothta kai prospa6eia dhmiourgias entypwsewn.

Δεν χρησιμοποιήσα, εγώ τουλάχιστον, επιχειρήματα από ΕΛΛΑΚ για να
υποστηρίξω καμμία ενέργεια, και πόσο μάλλον για την επιβολή όποιου
λογισμικού.
Ίσα ίσα το αντίθετο, ως θιασώτης του ΕΛΛΑΚ είπα πως δεν μου άρεσε η
συγκεκριμένη κίνηση και για ποιούς λόγους.

Εάν αυτό το χαρακτηρίζεις υποκριτικό και ανώριμο, λυπάμαι αλλά κάποιο
λάθος έχει γίνει...

LefTy