[I18NGR] Διαθεσιμότητα νέων μεταφράσεων του KDE

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat Apr 8 20:35:46 EEST 2006

On Friday 07 April 2006 21:50 Τα πάντα ρει wrote:
> Spiros Georgaras [31/03/2006]:
>
> Στέλνω μερικές προτάσεις αλλαγών για τα μηνύματα του καταλόγου kdeaddons.

Ευχαριστούμε πολύ για τις προτάσεις.
Έγιναν οι περισσότερες αλλαγές, εκτός του 'ανοιχτό' -> 'ανοικτό', αφού έχει
γίνει σχετική συζήτηση στο
http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2006-March/003865.html

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».