KDE - Πρόβλημα τόνων στο KBabel

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Tue Mar 22 14:03:54 EET 2005

Στις Τρι 22 Μαρ 2005 06:55, ο/η Socrates P VAVILIS έγραψε:

> ανοιξε ενα τερματικο και τρεξε " locale"
> αν το ρυθμισεις οπως το παρακατω, θα εχεις τονους αλλα ελληνικο περιβαλλον

Έτσι ακριβώς είναι ρυθμισμένο. Το πρόβλημα όμως εξακολουθεί να εμφανίζεται και
δη μόνο στο KBabel.

Δοκίμασα να αλλάξω γραμματοσειρά, τα ίδια και πάλι, ακόμα και με την Arial
Unicode MS.

Το πρόβλημα που παρουσιάζει είναι το εξής: Γράφω το μετεφρασμένο μήνυμα, όλα
ωραία και καλά. Όταν όμως προχωρήσω στο επόμενο και γυρίσω πίσω, από το
κείμενο λείπουν εντελώς οι τονισμένοι χαρακτήρες.

Μου έχει σπάσει τα νεύρα, διότι δεν μου το είχε κάνει ποτέ. Τώρα το έπιασε,
που θέλω να δουλέψω!

Αν κανείς γνωρίζει κάτι σχετικό, παρακαλώ να βοηθήσει...

Φιλικά,

Λουκάς