KDE - Πρόβλημα τόνων στο KBabel

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Tue Mar 22 06:55:27 EET 2005

ισως εχει σχεση με τα locales (to ειχα δει καποθ στη λιστα  η στη λιστα
του debian).Με ορισμενα προγραμματα (κβαβελ. οπεν οφις) σε gnomme ειχα
το ιδιο προβλημα.
ανοιξε ενα τερματικο και τρεξε " locale"
αν το ρυθμισεις οπως το παρακατω, θα εχεις τονους αλλα ελληνικο περιβαλλον
ωlocalhost:/home/soclas# locale
LANG=el_GR.UTF-8
LC_CTYPE="el_GR.UTF-8"
LC_NUMERIC="el_GR.UTF-8"