KDE - Πρόβλημα τόνων στο KBabel

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Tue Mar 22 10:50:08 EET 2005

Στις 21-03-2005, ημέρα Δευ, και ώρα 15:36 +0200, ο/η Loukas Stamellos
έγραψε:
> Χαίρετε,
>
> Το KBabel δεν εμφανίζει καθόλου τονισμένους χαρακτήρες.
> Έχω Mandrake 10.1 με καθολικά ενεργοποιημένο Unicode. Υπέθεσα πως ίσως φταίει
> αυτό.
> Μήπως έχει κάποια ρύθμιση το KBabel για να χρησιμοποιεί την μία ή την άλλη
> κωδικοποίηση; Δεν βρήκα κάτι τέτοιο, πάντως.
>
> Προς το παρόν δουλεύω με KWrite.
>
> Φιλικά,
>
> Λουκάς

Τι γραμματοσειρά χρησιμοποιεί το kbabel για την εμφάνιση των μηνυμάτων?
Πήγαινε Settings- Configure Kbabel- Fonts και έλεγξε αν χρησιμοποιει μια
True type γραμματοσειρά.
Υπενθυμίζω ότι είναι σημαντικο να γίνεται χρήση της μεταφραστικής
μνήμης , μιας και γλυτώνει από περιττό κόπο και δίνει μια ομοιομορφία
και συνέπεια στις μεταφράσεις..

Κώστας
--
GPG: 8D25F527