download==μεταφόρτωση;;;

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Tue Mar 15 02:11:11 EET 2005

Thanos Kyritsis wrote:
> Τέλος πάντων. Είναι προφανές πως δεν ενδίδεις. Και είναι προφανές πως
> όλος ο κόσμος δυσανασχετεί με τη συγκεκριμένη μετάφραση στο Mozilla.
> Επίσης, είναι δεδομένο πως άτομα που δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση με
> υπολογιστές όταν θα δούν το "Μεταφόρτωση" για πρώτη φόρα, θα τους κάνει
> τρομερή εντύπωση.
>
> Δεν έχω να πώ κάτι άλλο. Οι συνθήκες IMHO φωνάζουν "αλλαγή", αλλά αν δεν
> αλλάξει όλοι ξέρουμε πως με τον καιρό θα αφομοιωθεί ο όρος και μετά θα
> είναι πολύ περισσότερο δύσκολη η αλλαγή του.

Νομίζω οι περισσότεροι από μας έχουν την ίδια ιδέα/αισθήματα/αποθυμένα
για αυτό τον όρο. Η λέξη "δυσανασχέτηση" ήταν πολύ σωστή, ακριβώς αυτό
μου βγήκε και εμένα αυθόρμητα.. Και κατέληξε σε ένα "whatever".

Τίποτα προσωπικό, απλά την γνώμη μας/τα αισθήματα μας λέμε...

Δημ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)