Άσχημα νέα για το ελληνικό KDE;;;

Filippos Papadopoulos filip at cs.uoi.gr
Sun Mar 13 15:49:46 EET 2005

On Sun, 13 Mar 2005, Kostas Papadimas wrote:

>  Παρά τις όποιες διαφωνίες μας με την
> φιλοσοφία του το KDE , είναι σημαντικό να υπάρχει σωστή ελληνική
> υποστήριξη σε αυτό (εξάλλου είναι και το περιβάλλον επιφάνειας εργασίας
> που πρωτοχρησιμοποιεί ένας νέος χρήστης λόγω της προτίμησης αρκετών
> διανομών σε αυτό)
> (Λογικά οι ελληνικές μεταφράσεις του KDE θα συμπεριλαμβάνονται στην
> επόμενη έκδοση .. απλά οι εφαρμογές θα είναι μισο-μεταφρασμένες)

Δυστυχώς από ότι έμαθα η ίδια η SuSE δεν θα συμπεριλάβει τις ελληνικές
μεταφράσεις στο επερχόμενο 9.3 λόγω του μικρού ποσοστού μεταφρασμένων μηνυμάτων.
Ήδη στην beta έκδοση του 9.3 (που την έχω εγκατεστημένη) δεν
συμπεριλαμβάνονται... Ξέρω ότι πολλοί αρέσκονται στο GNOME αλλά είναι λυπηρό
αυτό για το ελληνικό KDE.