Re: download==μεταφόρτωση;;;

Panayotis Katsaloulis terataki at gmail.com
Fri Mar 4 00:03:11 EET 2005

Ma den mporw na katalabw giati prepei nte kai kala na kollame se
arxaioklhtes (arxeiolatrikes) le3eis.

Ti problhma exei h le3h "katebazw"

Kai eyhxh einai, kai katanohth kai ka9hmerinh.

Genika symfwnw me thn idea poy leei "metafrazoyme th shmasia kai oxi
th le3h ayth ka9'eayth". H le3h katebazw mia xara deixnei katey9ynsh
kai ti ginetai oysiastika me apla kai katanohta ellhnika

panayotis at panayotis.com