[I18NGR] γνώμη ?

Socrates P VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Tue Jun 14 22:33:03 EEST 2005

O/H Nick Niktaris έγραψε:

> MENU3="Overwrite/update stored system configuration in image with results of hardware detection"
> MENU4="Start INIT-bootscripts (network, printer etc.)"
> ERRORW="Cannot mount the Image in read/write mode! Maybe the partition containing the image is not writable. This can also happen if, for example, the NTFS filesystem needs to be brought into a consistent state first by using the Windows(TM) scandisk/chkdisk utility."
>

> MENU3="Επικάλυψη/ενημέρωση αποθηκευμένης ρύθμιση συστήματος στην εικόνα με results της αναγνώριση υλικού"
> [...]
Αν δεν με απατα η μνημη μου καπου εδω μεσ απριν απο λιγο καιρο ειχε
ειπωθει οτι για το overwrite υιοθετειται το αντικατασταση/αντικαθιστω,
οποτε

MENU3=*Αντικατάσταση*/ενημέρωση των *αποθηκευμένων ρυθμίσεων* συστήματος στη εικόνα με αποτελέσματα αναγνώρισης υλισμικού

Δεν ξερω αμα ειναι δοκιμο το configuration να μπει στον πλυθηντικο...
MENU4="Εκκίνηση INIT-bootscripts (δίκτυο, εκτυπωτής κτλ.)"
ERRORW="Δεν είναι δυνατή η προσάρτηση της εικόνας σε *λειτουργία* ανάγνωσης/εγγραφής! Ισως το τμήμα του δίσκου που περιέχει την εικόνα δεν είναι εγγράψιμο. Αυτό μπορεί να συμβεί, για παράδειγμα, αν το σύστημα αρχείων NTFS πρέπει να μείνει αμετάβλητο (?) χρησιμοποιώντας το utility (?) scandisk/chkdisk των Windows(TM)."

(bring into a different state; "this may land you in jail" syn: land)

για το consistent (συνεπης,αμεταβλητος,....) κοιτα στο in.gr αν δεις
ποιο τεροιαζει με το context
P.