[I18NGR] δισκέτα ή δισκέττα;

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Fri Jun 3 20:50:54 EEST 2005

On Παρασκευή 03 Ιούνιος 2005 20:50, Simos Xenitellis wrote:
> Νομίζω ότι το "thread" αυτό σταμάτησε σε αυτό το γράμμα. Θα
> μπορούσε κάποιος να στείλει μια τελευταία απάντηση στο thread με
> την απάντηση στο αρχικό ερώτημα;
> Το θέμα (subject:) να το αλλάξει σε κάτι σαν:
>
> ΠΕΡΊΛΗΨΗ/SUMMARY: (Ήταν: Re: [I18NGR] δισκέτα ή δισκέττα;)
>
> Αν δεν υπάρξει εθελοντής, να το κάνει αυτός που ξεκίνησε το thread
> (Κώστας:)).

Αυτές οι συζητήσεις δεν καταλήγουν ποτέ, γιατί κάθε πλευρά μπορεί να
χρησιμοποιήσει όποια επιχειρήματα θέλει. Εφόσον, τελικά μάλλον τείνω
προς το "συντηρητικό" (αν και δεν είμαι συντηρητικός ως άτομο),
αποφάσισα να χρησιμοποιήσω την 'δισκέττα'. Τα επιχειρήματα του Λουκά
με έπεισαν περισσότερο από των άλλων και έχω ήδη αντικαταστήσει κάθε
(γμτ, πώς μεταφράζουμε το occurence :-) της 'δισκέτας' σε 'δισκέττα'
σε όλες τις μεταφράσεις του Debian (τουλ. αυτές που χειρίζομαι). Αργά
ή γρήγορα θα γίνουν upload μαζί με όλες τις διορθώσεις
ορθογραφικών/κλπ.

Κώστας