[I18NGR] Kdevelop synexeia

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Fri Apr 1 13:04:23 EEST 2005

On Παρασκευή 01 Απρίλιος 2005 13:15, Socrates P VAVILIS wrote:
> μινι διορθωση: μηπως το persistent αναφερατι στο class? Εμπειρικα
> οταν μεταφραζω 3 συνεχεις λεξεις (1,2,3)  βαζω πρωτα την 3 σε
> ονομαστικη, επειτα την 1η (συχνα επιθετο που προσδιοριζει το 2) και
> υστερα την 2η. Απ την αλλη, πιο λογικο ακουγεται to νεα αποθηκη "
> επιμονων" κλασεων Π

Ναι αυτό ανέφερα στο προηγούμενο mail, ίσως όχι τόσο σαφώς όμως :-)
Αναφέρεται, φαντάζομαι, σε δημιουργία κάποιου pool από κλάσεις για
χρήση σε διάφορα project. Αν και υπάρχει η έννοια του Object
persistence (που χρησιμοποιείται σε διάφορες high perfomance
databases) δε νομίζω ότι είναι το ίδιο. Ή ίσως και να είναι δεν ξέρω
πώς το χρησιμοποιεί το KDevelop (και δεν προλαβαίνω να το κοιτάξω
αυτή τη στιγμή) :-/

Κώστας