BrowserSavesAll (fwd)

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Sat Jan 10 22:27:15 EET 2004

Nikos Kanellopoulos wrote:

>Τί θα πει "αιτητές" ρε παιδιά; Πρώτη φορά το ακούω.

Νομίζω ότι το "αιτούντες" ταιριάζει καλύτερα. Πάντως στις
τηλεπικοινωνίες χρησιμοποιείται η λέξη "αιτητής".
Πήγαινε στη διεύθυνση http://www.moto-teleterm.gr/search_gr.asp  και
ψάξε για τη λέξη requestor. Θα δεις

>Και για να είμαι ακριβής, το λεξικό του Δημητράκου
>(14τομο, όλη η ελληνική γλωσσική ιστορία) αναφέρει ότι
>το "αιτητής" είναι άλλος τύπος του "απαιτητής", που
>κάποτε σήμαινε φοροεισπράκτορας. Έλεος. Όποιος μεταφράζει,

Δυστυχώς η ελληνική γλώσσα και η ερμηνεία αρκετών λέξεων έχει αλλοιωθεί.
Καλά είναι να μην είμαστε οπισθοδρομικοί

>ας συμβουλεύεται ένα λεξικό.
>Αλλιώς θα μας χλευάζουν, και δικαίως.
>
>Δεν είμαστε αυτοδιορισμένοι γλωσσοπλάστες, αλλά μεταφραστές.

Μην ξεχνάς ότι κάνουμε λάθη και ενώ οι μεταφράσεις αναφέρονται στη λίστα
πολύ λίγα άτομα τις ελέγχουν.

Όταν έπρεπε να μεταφράσω τη λέξη indentation και το λεξικό έλεγε
"οδόντωση" το μόνο που έκανα ήταν να την αφήσω αμετάφραστη προτού
κοιτάξω σε άλλα λεξικά. Αυτό είναι η δεοντολογία και πρέπει να τηρούμε
όλοι μας.