[Open-source] phpBB_14

Petros velonis at freemail.gr
Thu Jan 8 23:41:39 EET 2004

Dimitris Korbetis wrote:

>  Η τελική μορφή του αρχείου της ελληνικής γλώσσας δεν θα πρέπει να
> περιέχει τους αγγλικούς όρους αλλά μόνο τους ελληνικούς.

Έχω στείλει ολόκληρο το καινούριο αρχείο στον Κορμπέτη αλλά δε βλέπω
αλλαγές στο ΕΛΛΑΚ.

Παραθέτω κάποια μηνύματα και περιμένω προτάσεις

define('_PHPBB_UNLOCKTOPIC',"Unlock this topic");
define('_PHPBB_UNLOCKTOPIC',"Ξεκλείδωμα αυτού του θέματος");

define('_PHPBB_UNLOCKTOPIC_INFO', ' Όταν πατάτε το κουμπί ξεκλειδώματος
στο κάτω μέρος αυτής της φόρμας, το θέμα που έχετε επιλέξει θα
<b>ξεκλειδώνεται</b>. Αν θέλετε, μπορείτε αργότερα να το κλειδώσετε.');
define('_PHPBB_UNLOCKTOPIC_INFO', 'When you press the unlock button at
the bottom of this form the topic you have selected will be
<b>unlocked</b>. You may lock it again at a later time if you like.');

define('_PHPBB_UNSTICKYTOPIC',"Μη κολλώδες Θέμα");
define('_PHPBB_UNSTICKYTOPIC',"Unsticky topic");

define('_PHPBB_UNSTICKYTOPIC_INFO', ' Όταν πατάτε το κουμπί αποκόλλησης
στο κάτω μέρος αυτής της φόρμας, το θέμα που έχετε επιλέξει θα γίνεται
<b>\'unstuck\'</b>. Αν θέλετε, μπορείτε αργότερα να το μαρκάρετε ως
κολλώδες.');
define('_PHPBB_UNSTICKYTOPIC_INFO', 'When you press the unstick button
at the bottom of this form the topic you have selected will be
<b>\'unstuck\'</b>. You may mark it sticky it again at a later time if
you like.');

define("_PHPBB_ADMINFORUMOPTIONS","Επιλογές Forum-wide");
define("_PHPBB_ADMINFORUMOPTIONS","Επιλογές σε επίπεδο φόρουμ");

define('_PHPBB_LOCKTOPIC',"Lock this topic");
define('_PHPBB_LOCKTOPIC',"Κλείδωμα αυτού του θέματος");

define('_PHPBB_NOSMILES','Δεν υπάρχουν εικονίδια στη βάση δεδομένων');
define('_PHPBB_NOSMILES','There are no smilies in database');

define('_PHPBB_POSTER',"Poster");
define('_PHPBB_POSTER',"Αποστολέας");

define('_PHPBB_REPLYLOCKED',"Reply LOCKED");
define('_PHPBB_REPLYLOCKED',"Απάντηση στο ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΟ");

define('_PHPBB_SMILES','Smilies:');
define('_PHPBB_SMILES','Εικονίδια:');

define('_PHPBB_STICKYTOPIC',"Μαρκάρισμα αυτού του θέματος ως κολλώδες");
define('_PHPBB_STICKYTOPIC',"Mark this topic sticky");

define('_PHPBB_STICKYTOPIC_INFO', 'Όταν πατάτε το κουμπί κολλώδες στο
κάτω μέρος αυτής της φόρμας, το θέμα που έχετε επιλέξει θα γίνεται
<b>\'sticky\'</b>. Αν θέλετε, μπορείτε αργότερα να το αποκολλήσετε.');
define('_PHPBB_STICKYTOPIC_INFO', 'When you press the sticky button at
the bottom of this form the topic you have selected will be made
<b>\'sticky\'</b>. You may unstick it again at a later time if you like.');

define('_PHPBB_NOPOSTLOCK',"Δε μπορείτε να αποστείλετε απάντηση σε αυτό
το θέμα, έχει κλειδωθεί.");
define('_PHPBB_NOPOSTLOCK',"You cannot post a reply to this topic, it
has been locked.");