Nea apo Stallman

Papadogiannakis Vagelis papas at wise.gr
Fri Jun 28 21:54:11 EEST 2002

----- Original Message -----
From: Stavros 0 Sahtouris <saxtouri at csd.uoc.gr>
To: Sidirourgos Lefteris <lefteris at godzilla.edu.uoc.gr>
Cc: Papadogiannakis Vagelis <papas at wise.gr>; <herlug at lists.hellug.gr>
Sent: Friday, June 28, 2002 5:37 PM
Subject: Re: Nea apo Stallman

> Emena de mou aresoun oi fanatikoi opioudhpote pragmatos, dioti oi
> fanatikoi ieropoioun auto pou uposthrizoun.

poli or8i apopsi kat eme, to idio ipostirizo, alla den eimaste fanatikoi.
Isos o lefteris na mi xrisimopoieise tin katalili leksi, gia afto to logo
tin evale kai se eisagogika.

> Se pio shmeio DEN dei3ame sebasmo oi diaforoi BSD-ades (opws apokaleis esu
> tous mh fanatikous)?

vazeis lekseis sto stoma tou, den eipe kati tetoio.

> E3allou, kanenas linuxas kai kanenas BSD-as den 8a
> eprepe na uparxoun, den exei nohma o diaxwrismos. Einai san na malwnoun oi
> politikoi mhxanikoi gia to an h e8nikh odws A8hnwn-Lamias einai kaluterh
> h' oxi apo thn A8hnwn-Korin8ou kai na xwrizontai se Lamia-des kai
> Korin8-ades.

Stavro, se ektimo kai se sevomai oso kanena bsda ;>
Alla, sou 8imizo oti apo tin proti mera pou gnoristikame, toulaxiston ego me
esena, nomizo oti eimoun o PROTOS pou dilose kati tetoio. (sto installfest)
Se anti8esh fisika me esas pou itan profanhs o logos episkepsis sas. Na mas
kanete na noiosoume asxima, na mas meiosete, kai na ``gelasete'' mazi mas
(toulaxiston afto deiksate). Afto to apediksan oi erotiseis pagides pou
kanate, kai o tropos pou xamogelousate gematoi efxaristish otan sas legame
``nai, exete dikio''

> [...]
> p.x. thn GPL h' thn BSD adeia, me thn ennoia oti mazi me thn adeia erxetai
> kai h antistoixh filosofia. To idio, omws to leitourgiko den einia
> filosofia, einai ena kataskeuasma mhxanikwn, opws eipa kai se prohgoumeno
> mail mou. Se auth thn periptwsh mporoun, fusika, na ginontai flames, alla
> 8a einai, anagkasthka, duo eidwn:
>
> a. Flames me texnikous orous pou 8a apodeiknuoun logika ta epixeirhmata
> tous, xwris hard feelings, kai skopo tous 8a exoun na dei3oun pio
> kataskeuasma mhxanikwn uperterei kai se poious tomeis.

na simpliroso: xoris na ginontai eristika kai xoris na diatiponontai me
tetoio tropo oste o ypopsifios apanton na es8anetai ili8ios.

> b. Flames xabale, tou stul twn fwtografiwn pou esteile o verigakhs, opou
> ta epixeirhmata 8a 3ekinoun apo ba8ia ampelofilosofika, ews tou epipedou
> "emeis exoume kaluteres gkomenes" h' "oi programmatistes mas einai gay kai
> epomenws h omada mas exei mageluterh sunoxh, ara apodidei kalutera".

den iparxoun omades opos eipes kai noritera. Afto pou isxiei einia oti... re
gamoto, exete ena kati, ena tupe, pou fainetai arnitika.

> Ma den brizoume to Linux, ti nohma exei na brizei kaneis to linux, ta
> windows, to OS/2 h' opoiodhpote allo kataskeuasma mhxanikwn? Nohma exei,
> mono, na brizei kaneis tous idious tous mhxanikous, tis
> etairies-organismous pou analambaoun thn prow8hsh, tous xrhstes, klp.
> Genika, apodektes twn brisiwn mporoun na einai mono fusika proswpa.

katalabaino to skeptiko sou, alla esi 8a pigaines sta grafeia tou ofi `h to
anti8eto na les zito o pana8inaikos? (akoma kai an o ofi anikei ston
pana8inaiko)? Oxi, kai kat afti ti logiki sas zitame na prosexete ti lete
(basika pos to lete)

> Proswpika den exw asxolh8ei perissotero apo to na to sthsw sto PC mou,
> alla alloi exoun asxolh8ei arketa. Oso gia to "agaphsei", einai paparia na
> agapas ena leitourgiko susthma. Mporeis na agapas th mana sou, th gkomena,
> to gkomeno, tous filous sou, klp., genika mporeis na agapas FYSIKA
> PROSWPA, alla to na agapas ena leitourgiko susthma einai diastrofh.

mipos kolas stis lekseis perissotero apo oti prepei? ``agapo to linux'',
simainei mou aresei ipervolika to linux. Den to enoouse kiriolektika. Eimai
sigouros oti to ksereis oti den to enoouse kiriolektika, alla PALI to
petakses afto.

> Kanenas fanatismos apo merous mas.

oute apo edo, apla zitame na tirountai kapioa pragmata, na anagnorizontia
kapoies aksies.

> Nai, alla poioi eisaste eseis? Eseis eisaste oi Linux-ades?

we are the MIB. :> xe, den eimaste tipota parapano apo mia omada topikou
xaraktira me koina endiaferonta. apla.

papas at wise.gr