[Thelug] Τι εστί τελικά greeklug;

jhn at hellug.gr jhn at hellug.gr
Fri Aug 28 16:25:24 EEST 2009

Quoting Fotis Loukos <fotisl at csd.auth.gr>:
> Καλημέρα,
>
> έχει κάποιες μέρες που βλέπω συνεχώς mail από άτομα που ήταν στον thelug
> να βρίζουν άλλους που υποστηρίζουν τον νεοσύστατο greeklug και εκείνοι
> να απαντούν λέγοντας ακόμα χειρότερα. Ούτε εμένα αλλά πιστεύω ότι ούτε
> και πολλούς άλλους δεν τους αρέσει αυτό.

Από τα λίγα που κατάλαβα, για να μπορέσει κάποιος να χτυπήσει
επιδοτήσεις/χρηματοδοτήσεις/διαγωνισμούς χρειάζεται εκτός και από ένα
νομικό πρόσωπο και μερικές ακόμα λεπτομέρειες.
1) Η προϊστορία, πχ. άλλο να λές η μετεξέλιξη του ιστορικού thelug και
άλλο βρεθήκαμε κάποιοι προχτές και κάναμε ένα σύλλογο.
2) Η σύγκριση μεγέθους/status, πχ. ανάλογο του hellug.
3) To εύρος, πχ. greeklug == πανελλήνιοlug.

Βασικά το thelug δεν υπήρχε πραγματικά ποτέ, οπότε κανείς δεν μπορεί να
πει ότι είναι η μετεξέλιξή του. Υπήρχαν απλώς μερικοί linuxάδες στην
Θεσσαλονίκη, που οι περισσότεροι είχαν κάποια σχέση μικρή ή μεγάλη με το
hellug και βρισκόντουσαν για να πουν τα κατορθώματά τους και να φάνε και
να πιούνε παρέα με άτομα του χώρου. Επίσημος σύλλογος υπήρχε, ο hellug.

Η γνώμη μου είναι πως δεν υπάρχει λόγος να δημιουργήσουμε 100 lug
συλλόγους. Ένας πανελλήνιος σύλλογος είναι αρκετός και όσοι θέλουν
πραγματικά να βοηθήσουν μπορούν να πάρουν μέρος σε αυτόν. Τώρα αν ο
πραγματικός σκοπός του greeklug είναι η προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ και μόνο,
τότε θα το είχαν κάνει σαφές στο καταστατικό αφαιρώντας τις αναφορές σε
thelug και hellug.

ΥΓ1
H ονομασία *greek*lug παραπέμπει σε ανταγωνιστική δράση ως προς το
hellug. Δεν μπορώ να ξέρω πως καταλήξανε σε αυτό, αλλά σίγουρα θα πρέπει
να το έλαβαν υπόψιν.

ΥΓ2
Μην εμπιστεύεσαι την προώθηση του ΕΛ/ΛΑΚ σε άτομα που δεν μπορούν ούτε
ένα text email να στείλουν σωστά. (hint: wrong wrapping, all capitals,
html body, variable length fonts)

ΥΓ3
Εάν οι προθέσεις των ιδρυτών του greeklug είναι πραγματικά αγνές, τότε
αντί να θιχτούν από αυτά που έγραψα, καλύτερα να σκεφτούν ότι είναι
απλώς η εικόνα που πήρα σαν απλός παρατηρητής.

--
JHN