[Thelug] Τι εστί τελικά greeklug;

basilis tsapas tsapi at tsapas.gr
Sat Aug 29 12:30:49 EEST 2009

jhn at hellug.gr wrote:

> Εάν οι προθέσεις των ιδρυτών του greeklug είναι πραγματικά αγνές, τότε
> αντί να θιχτούν από αυτά που έγραψα, καλύτερα να σκεφτούν ότι είναι
> απλώς η εικόνα που πήρα σαν απλός παρατηρητής.

Πάντως, κι εγώ, σαν απλός παρατηρητής που παρακολουθεί τα
λινουξοδρώμενα από μακρυά (από λίστες εδώ και χρόνια, στην
infosystem σαν επισκέπτης κτλ), αποκόμισα αλγεινές εντυπώσεις από
την όλη φάση με το greeklug.

Thelug υπήρχε - site και mailing list υπήρχε - εργαστήριο (χώρος)
για μαζώξεις, μαθήματα, εκδηλώσεις κτλ υπήρχε - υποστήριξη
(υπολογιστές, κόσμος) υπήρχε - νομική υπόσταση και κάλυψη για
όποτε χρειαζόταν (πχ εκδηλώσεις στο δρόμο κτλ) υπήρχε (από το
hellug). Τι το τόσο παραπάνω θα προσφέρει το greeklug τέλος
πάντων, που να αξίζει όλη αυτήν τη φασαρία που έγινε και που
απομάκρυνε - αποξένωσε ήδη τόσο κόσμο?

Το να κάνει κανείς παν*ελλήνιο* σύλλογο για κάτι, όταν υπάρχει
ήδη παν*ελλαδικός* σύλλογος για το ίδιο ακριβώς πράμα [πρβλ
greeklug - hellug], αυτομάτως δημιουργεί αρνητικούς συνειρμούς,
υποψίες, σκέψεις περί διάσπασης, ιδιοτέλειας κτλ.

Τελικά το greeklug έγινε, για να προωθήσει το λίνουξ και το
ανοιχτό λογισμικό, ή για να γίνουν κάποιοι πρόεδροι,
αντιπρόεδροι, κοσμήτορες και γραμματείς - για να βουτήξουν
κάποιοι το δάχτυλο στο μέλι των επιδοτήσεων (?!?) - για να
παραμερίσουν κάποιοι κάποιους άλλους και να κρατήσουν τη δόξα
(?!?), τους τίτλους (?!?) και τα φλας (?!?) για την πάρτη τους?
*Τι να μπορεί να πετύχει παραπάνω το greeklug που δεν μπορούσε να
πετύχει το thelug + hellug?*

Επίσης, πάρα πολύ άσχημη εικόνα προξενεί σε έναν τρίτο η χλεύη
και η περιφρόνηση που εκφράζουν κάποιοι για το thelug, όταν την
ίδια ακριβώς στιγμή προσεταιρίζονται την ιστορία του (θεωρώντας
εαυτούς συνεχιστές της [βλ καταστατικό]) και τη χρησιμοποιούν
"στεγνά" (κάνοντας redirection από το thelug στο greeklug).
Φάσκετε και αντιφάσκετε ή απλά δουλεύετε τους υπόλοιπους? Αυτήν
την εικόνα πάντως δίνετε παραέξω!

Για κάποιον που έχει δει άπειρα flamewars και powergames σε
διάφορες computer-related κοινότητες, τα πράγματα είναι ηλίου
φαεινότερα και φαιδρά - η ιστορία για άλλη μια φορά
επαναλαμβάνεται. "Φιλοδοξίες", καμουφλαρισμένες πίσω από "αγνές
προθέσεις".. Τα ευχολόγια και οι "καλές προθέσεις" είναι οι
προφάσεις της εν πολλαίς αμαρτίαις περιπεσούσης γυνής, η οποία
κρύβεται πίσω από το δάχτυλό της.

tsapi

ΥΓ: Θερμή παράκληση: κάντε ανθρώπινο quoting και σβήνετε τα
περιττά quoted κατεβατά από τα μηνύματά σας! Κάποιοι διαβάζουν σε
οθόνες 9 ή και 3,5 ιντσών και παιδεύονται θανατηφόρα!

ΥΓ2: Hint προς ξενομανείς: ορθογράφοι, λεξικά, google.. :-)