[Thelug] Τι εστί τελικά greeklug;

Fotis Loukos fotisl at csd.auth.gr
Fri Aug 28 12:42:37 EEST 2009

Καλημέρα,

έχει κάποιες μέρες που βλέπω συνεχώς mail από άτομα που ήταν στον thelug
να βρίζουν άλλους που υποστηρίζουν τον νεοσύστατο greeklug και εκείνοι
να απαντούν λέγοντας ακόμα χειρότερα. Ούτε εμένα αλλά πιστεύω ότι ούτε
και πολλούς άλλους δεν τους αρέσει αυτό.

Ο greeklug απ' όσο κατάλαβα δημιουργήθηκε για να προωθήσει το ΕΛ/ΛΑΚ.
Μια τέτοια ομάδα έλειπε καθώς υπήρχε ένωση χρηστών και φίλων linux
Ελλάδος άλλα όχι γενικώς για το ΕΛ/ΛΑΚ. Το linux δεν είναι το μόνο o/s
που ανήκει στο ΕΛ/ΛΑΚ και όλοι το ξέρουμε. Βέβαια μου έχουν δημιουργηθεί
κάποια ερωτήματα.

1) Γιατί η μετάφραση στα αγγλικά σημαίνει ένωση χρηστών και φίλων linux
Ελλάδος, κάτι που ήδη υπάρχει; Αισθάνομαι σαν να με δουλεύει κάποιος
λέγοντας μου εμείς ασχολούμαστε με ΕΛ/ΛΑΚ αλλά στο όνομά μας, έστω και
το αγγλικό, έχουμε μόνο linux. Είναι σαν να μου λένε ότι στην Ελλάδα την
ΠΓΔΜ θα την λέτε Σκόπια αλλά στο αγγλικό όνομα είναι Macedonia. Και
φέρνω αυτό το παράδειγμα μια και εσείς πρέπει να είστε ιδιαίτερα
ευαισθητοποιημένοι σ' αυτό το θέμα αφού βάλατε και τον ήλιο της Βεργίνας
στον tux. Δόθηκαν κάποιες πραγματικά 'περίεργες' απαντήσεις, από τις
οποίες δεν έβγαλα κανένα συμπέρασμα. Μπορεί κάποιος από τα ιδρυτικά
μέλη, ίσως και αυτός που πρότεινε αυτή την ονομασία, να μου δώσει μία
ξεκάθαρη απάντηση;

2) Μιλώντας για ιδρυτικά μέλη, ποιοι πραγματικά είναι αυτοί; Πήγα στο
www.hellug.gr και στο τέλος της κεντρικής σελίδας αναφέρεται ξεκάθαρα
ποιοι είναι στο Δ.Σ. με θέσεις και ονόματα. Δεν είδα κάτι τέτοιο στο
www.greeklug.gr. Πως μπορώ εγώ να γίνω μέλος ενός συλλόγου χωρίς να ξέρω
αυτά τα βασικά πράγματα; Θα μπορούσε κάλλιστα πρόεδρος να είναι ο Bill
Gates ο οποίος δημιούργησε τον greeklug για να διασπάσει την ελληνική
κοινότητα χρηστών linux(κάτι που το κατάφερε) ή ο Γιώργος Κλεφτόπουλος,
κουμπάρος του υπουργού Πολιτισμού που θέλει να αρπάξει και αυτός κάποια
λεφτά. Από την άλλη θα μπορούσε να είναι και ο Linus οπότε θα ήμουν
σίγουρος ότι πρόκειται για μία καλή προσπάθεια. Θα παρακαλούσα σε αυτό
να μου απαντήσει κάποιο μέλος του Δ.Σ. λέγοντας μου αυτή είναι η θέση
μου, και οι υπόλοιποι είναι οι τάδε με αυτές τις θέσεις.

3) Ποια είναι η έδρα του συλλόγου; Και απάντηση της μορφής η Θεσσαλονίκη
δεν είναι δεκτή, μια και στο Πρωτοδικείο χρειάζονται ακριβή διεύθυνση.
Αν με κάποιο τρόπο καταφέρατε να βάλετε το Θεσσαλονίκη, θα παρακαλούσα
να γίνουν ΑΜΕΣΑ ενέργειες για αλλαγή του καταστατικού μιας και εγώ έχω
σπίτι μέσα στην Θεσσαλονίκη και δεν έχω δώσει καμία άδεια για χρήση του
ως έδρα του greeklug.

4) Έστω ότι μου δίνετε απαντήσεις οι οποίες με ικανοποιούν και τελικά
αποφασίζω να γραφτώ στον greeklug. Σε ποιόν πρέπει να απευθυνθώ; Ποιος
έχει το μπλοκάκι που θα μου κόψει την απόδειξη; Θα παρακαλούσα να μου
απαντήσει ο ταμίας του συλλόγου σε αυτό το ερώτημα.

Φώτης