[Thelug] Software Freedom Day 2009

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Aug 27 12:45:15 EEST 2009

Stavros Temertzidis wrote:

 > Εντάξει, Χρήστο, συγνώμη... Η "τσουτσού" μου είναι μικρή και ασχολήθηκα
 > μόλις πέρυσι με το Thelug... Πιο πριν όντας αλλοδαπός, δεν αντιλήφθηκα,
 > δεν μυρίστηκα την πλούσια δράση του Thelug να συμμετάσχω.
 >
 > Η αναφορά που έκανα ήταν για αυτά που βίωσα την περυσινή χρονιά... Εάν
 > από τα γραφόμενά μου έδωσα την εντύπωση ότι αναφερόμουν και σε
 > προηγούμενες χρονιές, τότε ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.

Δεκτη η συγνωμμη, αν και δε φαινεται να την εννοεις.

Οσο για το που ησουν στις δρασεις του Thelug, δεν ξερω. Εσυ θα μας πεις.

 > Αυτό που ήθελα να τονίσω ήταν ότι πέρυσι αυτό που βίωσα ήταν μια
 > συμπεριφορά απαξιωτική και μου έδωσαν την εντύπωση ότι δεν δίνουν δεκάρα
 > για το Thelug...
 >
 > Για να μην αναφέρω για τον υπολογιστή-χορηγία για το εργαστήριο Thelug
 > που κατά την άποψή τους για αυτούς ήταν “δανεικό μηχάνημα” και αρνήθηκαν
 > παρά τις αλλεπάλληλες εκκλήσεις μου.

Βλεπω σε τσουζει ακομα. Καλα κανει.

Να σου θυμισω οτι *απλα και μονο για να μη χαθει η μονιμη χορηγια* σου
προταθηκαν εναλλακτικες επιλογες εναντι της αναρτησης banner στο
περιπτερο τετοιου μεγεθους (2χ1) που θα το μετετρεπε αυτοματως απο
"Περιπτερο Συλλογου Χρηστων και Φιλων Linux Ελλαδας" σε "Περιπτερο
Χορηγος ΕΠΕ".

Κατι που προφανως δεν διεφυγε ουτε απο εμας ουτε απο εσενα, μια που
βιαστηκες να αποσυρεις την προσφορα.

Ωστοσο, ακομα και παρα το δυσαναλογο της "προσφορας" (για να μην το πω
"νταβατζιλικι" και βγαλει αλλο ενα σπυρακι κανενας Ξενιτελλης), ημασταν
ετοιμοι ως Δ.Σ. να τη δεχτουμε, εαν δεν μας εμποδιζε το γεγονος οτι
ΟΛΟΚΛΗΡΟ το περιπτερο ηταν ηδη χορηγια, ο χορηγος του οποιου σε τετοια
περιπτωση θα μας εσερνε τα εξ'αμαξης, και με το δικιο του.

Μιλωντας ως πρωην μελος Δ.Σ. του HELLUG, να σε ενημερωσω οτι ουδεποτε
ειχαμε δεχτει χορηγια η οποια δινοταν υπο ορους - γιατι αυτο δεν ειναι
χορηγια, ειναι ανισοτιμη διαφημιστικη καταχωρηση. *Παντα* αναφεροταν οι
χορηγοι των περιπτερων και των εκδηλωσεων μας, και παντα αναφεροταν
ισοτιμα, με δικη μας φροντιδα και πρωτοβουλια.

Οσον αφορα το hardware το ιδιο, το ειπα και τοτε, το λεω και τωρα. Εαν
ενα περιπτερο η ενα εργαστηριο χρειαζεται hardware, μπορει απλα να μου
το πει.

Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι εαν με τον ορο "απαξιωτικη συμπεριφορα"
εννοεις το "χαλαμε τις κομπινουλες του καθε αυτοκλητου 'καλοθελητη'",
τοτε πολυ καλα κανουμε και την εχουμε.