[Thelug] Software Freedom Day 2009

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Thu Aug 27 11:47:53 EEST 2009

Εντάξει, Χρήστο, συγνώμη... Η "τσουτσού" μου είναι μικρή και ασχολήθηκα
μόλις πέρυσι με το Thelug... Πιο πριν όντας αλλοδαπός, δεν αντιλήφθηκα, δεν
μυρίστηκα την πλούσια δράση του Thelug να συμμετάσχω.

Η αναφορά που έκανα ήταν για αυτά που βίωσα την περυσινή χρονιά... Εάν από
τα γραφόμενά μου έδωσα την εντύπωση ότι αναφερόμουν και σε προηγούμενες
χρονιές, τότε ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ.

Αυτό που ήθελα να τονίσω ήταν ότι πέρυσι αυτό που βίωσα ήταν μια συμπεριφορά
απαξιωτική και μου έδωσαν την εντύπωση ότι δεν δίνουν δεκάρα για το
Thelug...

Για να μην αναφέρω για τον υπολογιστή-χορηγία για το εργαστήριο Thelug που
κατά την άποψή τους για αυτούς ήταν "δανεικό μηχάνημα" και αρνήθηκαν παρά
τις αλλεπάλληλες εκκλήσεις μου.

Δεν θα επεκταθώ γιατί βαρέθηκα να γράφω... Θα θέσω απλώς ένα τελευταίο
ερώτημα: Πως γίνεται αφού σας διακρίνει "το μπάχαλο" και η "χύμα" κατάσταση,
ξαφνικά να γίνεται αναφορά 31 μέρες πριν από κάποιον που βρίσκεται στα
Χανιά, για τη εκδήλωση SFD 2009;

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10