[Thelug] Software Freedom Day 2009

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Thu Aug 27 13:16:54 EEST 2009

Δηλαδή το να έμπαινε ένα διαφημιστικό banner μιας επιχείρησης με αντάλλαγμα
έναν ολοκαίνουργιο διπύρινο υπολογιστή για το εργαστήριο του Thelug λέγεται
"κομπινούλα";

Και αντί να μου προταθεί κάποια άλλη λύση ώστε να μην χαθεί η χορηγία, ΟΛΟΙ
ΜΑ ΟΛΟΙ υιοθέτησαν την αρχική μου λανθασμένη (το παραδέχτηκα και τότε πολλές
φορές) αναφορά για τοποθέτηση banner 2X1...

Παρ' όλες τις μετέπειτα εκκλήσεις μου να μην χαθεί το μηχάνημα, δεν έλαβα
άλλη εναλλακτική λύση... Μέχρι και τον Ρούσο είχα στείλει προσωπικό mail και
που στην ουσία τον παρακαλούσα ΝΑ ΜΟΥ ΟΡΙΖΕ ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ
ΕΙΧΕ ΤΟ BANNER, ή έστω να έβρισκε μια άλλη λύση.

Δεν πήρα ποτέ απάντηση...

Εάν η χορηγία αυτή θεωρείτο "κομπινιά", τι να πω... Δεν είχα κανένα απολύτως
όφελος από την ιστορία αυτή... Ούτε έχω καμιά συγγένεια με τον χορηγό...
Απλώς του έχω αφήσει ένα κάρο λεφτά τόσα χρόνια και με λίγο "στρίμωγμα" τον
έπεισα για τη χορηγία... Για να έχει το εργαστήριο του Thelug ένα σύγχρονο
μηχάνημα και να έφευγε έστω και ένα από τους άθλιους "ντενεκέδες" που είχε
και τους αποκαλούσαμε υπολογιστές.

Οι προθέσεις μου ήταν καλοπροαίρετες... Αλλά εσύ μιλάς για "κομπινιά",
κάποιος άλλος από το Hellug είχε πει για "δανεικό μηχάνημα"... Κάτι τέτοια
γίνονται κατά καιρούς και έχει απομακρυνθεί ο κόσμος. Πας να κάνεις ένα καλό
και σε κατηγορούν στο τέλος για "κομπιναδόρο"!!!

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10