[Thelug] Software Freedom Day 2009

nikos roussos nikos at autoverse.net
Thu Aug 27 12:33:43 EEST 2009

On Thu, 27 Aug 2009 10:07:56 +0300
Stavros Temertzidis <bullgr at gmail.com> wrote:

> Απλώς το timing είναι λίγο κουλό... Και ακόμη περισσότερο κουλό είναι η
> συνεργασία με το Hellug!!!

ζητήθηκε απ' τον hellug να βοηθήσει με το γραφειοκρατικό της υπόθεσης και
φυσικά θα το κάνει, όπως το κάνε και πέρυσι όταν χρειάστηκε σε άλλες πόλεις.
άλλωστε το χουμε πει τόσες φορές, η νομική βοήθεια σε κοινότητες είναι ένας απ'
τους λόγους ύπαρξης του hellug.

> Τόσο καιρό τους θυμόντουσαν μόνο στη infosystem, και αυτό τη τελευταία
> στιγμή γιατί χρειάζονταν "χαμάληδες".
>
> Πέρυσι πριν την infosystem ζητούσαμε ο Thelug ενημέρωση για το τι
> σκεφτόντουσαν να κάνουν, αλλά απάντηση δεν είχαμε πάρει... Εγώ προσωπικά
> ένοιωσα ότι μας απαξίωναν και μου έδωσαν την εντύπωση ότι θέλουν να κάνουν
> μόνοι τους την εκδήλωση χωρίς να μας δώσουν λογαριασμό...

εγώ πάλι θυμάμαι πως στην περσυνή infosystem ο thelug βοήθησε ενεργά στο
περίπτερο και ελπίζω να γίνει και φέτος το ίδιο.

--
nikos roussos
http://autoverse.net/