[Thelug] Software Freedom Day 2009

Houtouridis Christos hoo2.ch.pub at gmail.com
Thu Aug 27 14:47:32 EEST 2009

On Thu, 2009-08-27 at 11:49 +0300, Stavros Temertzidis wrote:
> Πως δεν βάζετε ταμπέλες, όταν λέτε ότι θα γίνει με συνεργασία
> Thelug-Hellug... Αυτομάτως αυτοπροσδιορίζεστε ως Thelug... Έτσι δεν
> είναι;

Εσείς δεν είστε ούτε για καλό ούτε για κακό. Σαν φύρα ένα πράγμα.

Λοιπόν για να μην ρωτάτε ποιος που πότε γιατί:

-- Την πρωτοβουλία για την εκδήλωση την πήρα εγώ κατόπιν τηλεφωνικής
συνομιλίας με τον Χρήστο Μπαχαράκη. Έκρινα οτι και κανείς άλλος να μην
μας βοηθήσει την εκδήλωση την στήνουμε άνετα. Αυτό το σκέφτηκα γιατί η
εικόνα που μου δίνετε μέχρι στιγμής δεν είναι και πολύς εμπιστοσύνης.
Πολύ μυγιάγγιχτοι ένα πράμα. Ο κλασικός ο Σαλονικιός που γκρινιάζει για
την Αθήνα.
-- Προσωπικά δεν θέλω να γίνω μέλος ενός συλλόγου "Πανελλαδικής
Θεσσαλονίκης" γιατί το θεωρώ καραγκιοζιλίκι και γιατί τους λόγους
δημιουργίας του συλλόγου που βλέπω μέχρι στιγμής, δεν με γεμίζουν το
μάτι. ΆΡΑ αυτοπροσδιορίζομαι ως μέλος του Thelug.
-- Την βοήθεια του Hellug την ήθελα για να σφραγίσει την αίτηση προς τον
δήμο. Έχω ξαναβρεθεί σε στήσιμο SFD στα Χανιά στο παρελθόν και
χρειαστήκαμε άδεια από το δήμο και χρησιμοποιήσαμε την σφραγίδα του
Hellug. Ήταν δοκιμασμένη τεχνική γιατί να μην το κάναμε ξανά δηλαδή;
-- Όποιος δεν θέλει να ζυμώσει 10 μέρες κοσκινίζει. Αν δεν είστε πολύ
απασχολημένοι με "πανελλαδικά" προβλήματα η Αριστοτέλους ξέρετε νομίζω
πού πέφτει. Ας σταματήσουμε το "Μαμά ο Γιαννάκης με πειράζει..... Με
είπε χαζή...."

On Thu, 2009-08-27 at 10:07 +0300, Stavros Temertzidis wrote:

> Και ξαφνικά μετά την ανακοίνωση του GreekLUG έσπευσε ο άλλος από τα
> Χανιά (!!!) 31 μέρες πριν, να προτείνει συνεργασία Thelug-Hellug για
> το SFD!!!

Μου θυμίζεις το "Ας περιμένουν οι γυναίκες"
ΖΟΥΓΑΝΕΛΗΣ: <<Ήρθαν τώρα οι αγροΕΛΛΑΚήτες από τα Χανιά να μας μάθουν τι
είναι SFD. Αλλά έτσι είναι. Η Θεσσαλονίκη πρέπει να ανοίξει τελωνείο. Τι
γράφει το διαβατήριο σου κύριε; Χανιά;;; Δεν μπαίνεις. ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙΣ.>>

--
Από τα Χανιά με αγάπη
Χουτουρίδης Χρήστος