[Thelug] Software Freedom Day 2009

George K. kargig.lists at gmail.com
Thu Aug 27 02:45:48 EEST 2009

2009/8/27 Nikos Delis <delis at greeklug.gr>:

> Μπράβο σας , συγχαρητήρια για την κίνηση
> αυτή .
> Μιας και το θέλετε να είναι με όνομα
> Thelug+Hellug στο Software Freedom Day 2009 στην
> Θεσσαλονίκη  θα θέλαμε να ξέρουμε
> ποιοι από το Thelug δηλώσαν και συμμετέχουν
> γιατί εμείς σαν Greeklug τώρα , που είμασταν
> για το τελευταίο χρόνο Thelug ούτε
> ρωτηθήκαμε ούτε ξέρουμε τίποτε και
> αναρωτιόμαστε αν θα μας καλέσετε για
> καφέ για να γνωρίσουμε τα πραγματικά
> μέλη του Thelug (αν όχι στείλτε κάνα φώτο
> μετά ), μιας και σε δυο μέρες έγιναν
> πολλοί μελή του που δεν υπήρχαν το
> [...]

Πολλές φορές με μία μας κίνηση μπορεί να ξυπνήσουμε τα αντανακλαστικά
μιας ομάδας που μέχρι τώρα νομίζαμε ότι "κοιμόταν"...ίσως με την
ίδρυση του greeklug πετύχατε ακριβώς αυτό...να συσπειρώσετε το όποιο
thelug "είχε απομείνει"... thelug υπήρχε και πριν το 2008 που
εμφανίστηκαν κάποιοι από εσάς και πιθανώς να υπάρχει και μετά το
2018...thelug είναι όσοι ασχολούνται με το linux στην
Θεσσαλονίκη...thelug είναι όσοι θέλουν και κανείς σας δεν μπορεί να
τους κριτικάρει. Αν εσείς θέλετε να έχετε ένα μέτρο για το "πόσο
κανείς βοηθάει στους στόχους που έχετε στο μυαλό σας", έχετε κάθε
δικαίωμα να το κάνετε και κάθε δικαίωμα να ιδρύσετε σύλλογο και να
βάζετε σε σειρά τα μέλη σας. Το thelug ποτέ δεν το έκανε και ποτέ δεν
πρόκεται να το κάνει...

Το SFD είναι μια ανοιχτή εκδήλωση προς την πόλη. Αλοίμονο αν για να
συμμετέχει κάποιος σε μια ανοιχτή εκδήλωση πρέπει να είναι μέλος ενός
κλειστού συλλόγου. Κανείς δεν εμποδίζει μέλη άλλων συλλόγων να
συμμετέχουν σε αυτή την ανοιχτή εκδήλωση. Αν τα μέλη του greeklug ή
και ο ίδιος ο greeklug ως σύλλογος θέλει, νομίζω πως θα είναι
περισσότερο από ευπρόσδεκτος να συμμετέχει. Άλλωστε είστε πανελλήνιος
σύλλογος, τι σας πειράζει αν κάποιος στην Θεσσαλονίκη
δραστηριοποιήθηκε και πήρε μια πρωτοβουλία ? Θα τον κατακρίνουμε
επειδή έχει την όρεξη να οργανώσει κάτι ?

Υποθέτω πως το όνομα του HELLUG χρησιμοποιήθηκε ως ο νομικός
φορέας/εκπρόσωπος ο οποίος μπορεί να μιλήσει με δήμο/αστυνομία ώστε να
νομιμοποιηθεί η παράσταση κάποιων ατόμων σε ένα πεζοδρόμιο/πλατεία για
κάποιες Χ ώρες...που είναι το περίεργο σε αυτό ? Το HELLUG το κάνει
αυτό εδώ και χρόνια και αυτή είναι η δουλειά του...Δεν είναι ούτε η
πρώτη φορά που γίνεται ούτε η τελευταία (ελπίζω).

Το SFD πρέπει να γίνει και να συμμετέχουν όσοι περισσότεροι μπορούν...
όποιος θέλει ας έρθει...

Γιώργος Κ.