[Thelug] Software Freedom Day 2009

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Thu Aug 27 10:58:18 EEST 2009

 > Απλώς το timing είναι λίγο κουλό... Και ακόμη περισσότερο κουλό
 > είναι η συνεργασία με το Hellug!!!
 > Ξαφνικά θυμήθηκαν ότι υπάρχει και ο Thelug... Και θυμήθηκαν να
 > κάνουν μαζί τη διοργάνωση!!!
 > Τόσο καιρό τους θυμόντουσαν μόνο στη infosystem, και αυτό τη
 > τελευταία στιγμή γιατί χρειάζονταν "χαμάληδες".

Επειδη βλεπω οτι καραγουσταρεις να διαστρεβλωνεις γεγονοτα στα οποια
απλα δεν υπηρχες, για να μη γινεσαι ρεζιλι ζητα να σε ενημερωσει καποιος
που ηταν εκει και ξερει λιγο καλυτερα.

ΚΑΘΕ χρονο, ανελλιπως απο το 1999 - με εξαιρεση μια χρονια, νομιζω οτι
ηταν το 2003 η το 2004, δεν ειμαι σιγουρος - ο HELLUG συμμετειχε στην
Infosystem θεσσαλονικης.

ΚΑΘΕ χρονια, η διοργανωση ηταν αψογη, γινοταν με ελαχιστα μεσα. Το
καλεσμα για "συνδιοργανωση με τον TheLUG" ηταν σχεδον παντοτε ανυπαρκτο,
γιατι απλα δεν υπηρχε ποτε καποια διαχωριστικη γραμμη που ελεγε "εμεις
ειμαστε αυτοι και εσεις εισαστε οι αλλοι". Απλα καποιος επαιρνε την
πρωτοβουλια να ξεκινησει να κανει τον τροχο να γυριζει, επαιρνε τηλεφωνα
και τους υπολοιπους, και ολοι οι αλλοι επεφταν με τα μουτρα στη δουλεια.
Αυτος ο καποιος συνηθως ημουν εγω.

Οι φιλοι εκ θεσσαλονικης μαζευομασταν μαζι, φερναμε τους υπολογιστες
μας, στηναμε το περιπτερο, οι φιλοι απο Αθηνα ερχοντουσαν σιγα σιγα η
μπουλουκηδον φερνοντας κι αυτοι οτι μπορουσαν η οτι χρειαζοταν να
μεταφερουν απο την Αθηνα, οι βαρδιες στο περιπτερο εβγαιναν αυτοματως
και αβιαστα, CD αντιγραφοταν την τελευταια στιγμη, αφισες τυπονωταν την
τελευταια στιγμη, και ολα τα προβληματα λυνοταν επιτοπου.

Τιποτα δεν ηταν "οργανωμενο", πουθενα δεν υπηρχαν "ηγεσιες", κανεις ποτε
δεν ειπε "εγω ειμαι HELLUG, εσυ εισαι THELUG". Ηταν δηλαδη, οπως θα
ελεγε και ο ετερος καλοθελητης, ενα "μπαχαλο".

Και ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο το "μπαχαλο" που αρεζε στον κοσμο. Κοσμος που
ερχοταν και μας ευχαριστουσε που δεν ημασταν γραββατωμενοι με την ιδια
στολιτσα, δεν γεμιζαμε το περιπτερο με γκομενες δημοσιων σχεσεων, δεν
ειχαμε την καραdesignια περιπτερο.

Αλλα ημασταν παρ'αυτα συνηθως η πιο ουσιαστικη παρουσια σε ΟΛΗ την
Infosystem. Προς αποδειξη, τα μπουλουκια του κοσμου που μαζευοταν στο
περιπτερο μας, η ουσιαστικη τεχνικη βοηθεια που παρεχοταν στον κοσμο, το
κλιμα παρεας. Κλιμα τοσο δυνατο που καθε χρονια γεμιζε το περιπτερο απο
*επισκεπτες* της εκθεσης που επαιρναν το ρολο του *εκθετη*, χωρις καν να
προσκληθουν, για να βοηθησουν την προσπαθεια μας.

Το περιπτερο πληρωνοταν απο το ταμειο του HELLUG, απο δωρεες, και απο
ρεφενεδες τοσο των αθηναιων οσο και των σαλονικιων, για τους οποιους
κανεις ποτε δε ζητησε αποδεικτικο προσφορας στην κοινοτητα.

Τη μια χρονια που προεκυψε προβλημα επειδη θες λογω κακης συννενοησης
θες λογω εξωτερικων παραγοντων, η προεργασια αργησε να γινει - και
παρ'ολα αυτα εγινε (ηταν αν θυμαμαι καλα προπερσι), επεσε το σχετικο
κραξιμο προς τον HELLUG - και δεν σου επιτρεπω να το προσεταιριζεσαι
ουτε δευτερολεπτο, γιατι ηταν δικια μου πρωτοβουλια. Αυτο ηρθε, επαιξε
το ρολο του και εφυγε, μια που μετα την αντιδραση μας ημασταν και παλι
ολοι μαζι, χωρις τιποτε μεταξυ μας να χωρισουμε.

Και μια που το επιασα αυτο το θεμα, να σε πληροφορησω οτι ο Thelug και
εργο ειχε, και σε διοργανωσεις συμμετειχε, και μαλιστα χωρις καμμια
νομικη υποσταση. Ετσι το θελαμε.

Αν τωρα θελετε εσεις να το διαλυσετε κι αυτο "οργανωμενα", καντε το,
δικαιωμα σας. Φερτε τα IBM BladeCenter σας, βαλτε τις γραββατες σας,
φερτε τα διμετρα διαφημιστικα σας, ντυστε και μερικες δευτεροετεις
φοιτητριες με μινι φουστιτσες, και δειξτε στον κοσμο τι ωραιο που ειναι
το OpenOffice.

Μην ανησυχειτε, εγω δε θα'ρθω να σας ταραξω τον υπνο σας.