[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Thu Aug 27 01:02:54 EEST 2009

Μάθε πρώτα εσύ πως γράφεται η πόλη στην οποία αναφέρεις στη υπογραφή σου
(Atens) και εγώ θα μάθω με τον καιρό πως γράφεται το Thelug (σωστά το
έγραψα;)

> "Do Be Do Be Do" - Sinatra
> Effie Mouzeli
> Fysikal Teachere/engenering
> Atens Greece

Επίσης οι "πίπες" συνεχίζονται  και μπλέξαμε  και το ΕΑΜ  και το ΚΚΕ στη
κουβέντα!!! Μπορεί το ΕΑΜ να μην έχει δράση τα τελευταία 20 χρόνια αλλά έχει
ιστορία σε αντίθεση με το Thelug που δεν είχε από την ίδρυση του το 1998.

Εκτός και αν οι μαζώξεις στις ταβέρνες μετρούν ως ιστορικές στιγμές...

>Γιατί τότε κόπτεστε πως είστε μετεξέλιξή του; Σβήστε τις αναφορές προς
>τον greeklug από τον thelug και ας δούμε αν θα σας ξέρει μετά ο θυρωρός
>της πολυκατοικίας σας.

Αυτή δεν είναι δική μου απόφαση... Προσωπικά δεν μου άρεσε η ταύτιση του
Thelug με το GreekLUG... Θα προτιμούσα ένα εντελώς ανεξάρτητο σύλλογο για
αυτόν ακριβώς τον λόγο που δημιουργήθηκε αυτή η διαμάχη: Για να μην έχουν
τίποτα να πουν οι διάφοροι "ιδεολόγοι" που πολλοί από αυτούς δεν ξέρουν ούτε
καν προς τα που πέφτει το εργαστήριο του Thelug αλλά έχουν άποψη για τη
λειτουργία του.

Από την άλλη καταλαβαίνω όμως και τα παιδιά που πήραν τις τύχες ενός
πεθαμένου LUG και με πολύ δουλειά (εργαστήριο, events, σεμινάρια, μαθήματα)
τον ξαναζωντάνεψαν και φρόντισαν να αυξήσουν τα ενεργά μέλη. Έριξαν ιδρώτα,
άρα δεν έχω δικαίωμα να τους κρίνω για αυτή τους την απόφαση.

Όσο για τις άλλες "πίπες", το αν θα φάμε τα μούτρα μας, αυτό θα το κρίνει η
ιστορία... Κανείς δεν μπορεί να μας προδικάσει... Θα κριθούμε στην πορεία.

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10