[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Effie Mouzeli manjiki at gmail.com
Thu Aug 27 09:55:06 EEST 2009

2009/8/27 Stavros Temertzidis <bullgr at gmail.com>:
> Μάθε πρώτα εσύ πως γράφεται η πόλη στην οποία αναφέρεις στη υπογραφή σου
> (Atens) και εγώ θα μάθω με τον καιρό πως γράφεται το Thelug (σωστά το
> έγραψα;)

Ενώ όλο το υπόλοιπο ήταν ορθογραφημένο πλήρως, όπως επίσης και το
Technikal Satelite engenering, Thesaloniki etc etc.

> Επίσης οι "πίπες" συνεχίζονται  και μπλέξαμε  και το ΕΑΜ  και το ΚΚΕ στη
> κουβέντα!!! Μπορεί το ΕΑΜ να μην έχει δράση τα τελευταία 20 χρόνια αλλά έχει
> ιστορία σε αντίθεση με το Thelug που δεν είχε από την ίδρυση του το 1998.

Αφού εσείς γράφετε ότι υπάρχετε από την εποχή των BBS, και τώρα
γράφεις ότι ο Thelug ιδρύθηκε το 1998. Αντιλαμβάνεσαι ότι λες ότι σου
έρχεται  χωρίς το παραμικρό filtering.

> Εκτός και αν οι μαζώξεις στις ταβέρνες μετρούν ως ιστορικές στιγμές...

H γνώση που έχει παραχθεί σε τέτοιες μαζώξεις, πρέπει να  είναι
10πλάσια από αυτη που κατέχεις και εσύ και οι φίλοι σου που έβαζαν
Mandrake με 2 Window Managers και τα συναφή.

<σνιπ>

> Από την άλλη καταλαβαίνω όμως και τα παιδιά που πήραν τις τύχες ενός
> πεθαμένου LUG και με πολύ δουλειά (εργαστήριο, events, σεμινάρια, μαθήματα)
> τον ξαναζωντάνεψαν και φρόντισαν να αυξήσουν τα ενεργά μέλη. Έριξαν ιδρώτα,
> άρα δεν έχω δικαίωμα να τους κρίνω για αυτή τους την απόφαση.

Και στην Πάτρα τα παιδιά έκαναν ακριβώς το ίδιο, ζωντάνεψαν το PLUG,
γνωρίστηκαν έκαναν παροουσιάσεις, βρήκαν χώρο. Αλλά δεν μας ζάλισαν το
έρωτα για το πόσο γαμάτοι είναι. Και στην DTE όσοι  μπόρεσαν ανέβηκαν,
και έκαναν και 2 πράγματα στο περίπτερο και βοήθησαν. Ούτε είπαν "να
κάτσουμε να δούμε τους στόχους μας" και να "να τα συζητήσουμε" και
άλλες φιλολογίες.

-effie

--
"Yaba Daba Doo" - Fred Flintstone