[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Effie Mouzeli manjiki at gmail.com
Wed Aug 26 22:38:27 EEST 2009

2009/8/26 Stavros Temertzidis <bullgr at gmail.com>:
> Βαρέθηκα τις "πίπες" περί καπίλευσης του ονόματος Thellug και για τη μεγάλη
> και τρανή ιστορία του...
> Ποια ιστορία του; Τι ήταν το Thellug και ποιες ήταν οι δράσεις του έως το
> 2007; Ας μας απαντήσει κάποιος από τους παλιούς...
>
> Το Thellug ήταν κλινικα νεκρό και το ανέστησαν τα παιδιά που πρωτοστατούν

<snip>

> είχαν γίνει σε όλη τη "μεγάλη και τρανή ιστορία του Thellug".
<snip>
> τη δημιουργία του συλλόγου, ξαφνικά κάποιοι θυμήθηκαν ότι υπάρχει το
> Thellug!!! Ξαφνικά κάποιοι έγιναν ιδεολόγοι και αναπολούν τις "ιστορικές"
> στιγμές του Thellug, της μάζωξης σε ταβέρνες, ψησταριές, κουτουκάκια,
> χασαποταβέρνες κλπ.

<sniiiiiiiiiiiiiiiiiip>

Με ένα l το Thelug ..., θέλετε να είστε και η συνέχεια του τρομάρα σας.

Και επίσης, για να μην συνεχίσεις να λες ότι σου κατέβει στο κεφάλι,
χωρίς καν να ήμουν στις κοινότητες των '90s, δεν θέλει και πολύ μυαλό
πως αρχικά ο σκοπός τους ήταν να γνωριστούν αυτοί που ασχολιόντουσαν
με το άθλημα καλά καλά. Και αυτό δεν γίνεται από τη μία μέρα στην
άλλη. Οπότε μην βγαίνετε από το πουθενά και να ζητάτε τα ρέστα από
ανθρώπους που ούτε τους γνωρίσατε ποτέ, και ούτε είναι παρόντες στην
κουβέντα.

Με την ίδια λογική, θα πάρω το Νούσκα και τον Ricudis και θα
επανιδρύσουμε το ΕΑΜ γιατί ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΕΑΜ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟ
ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΕΕ?? Είναι κρίμα μόνο που μας έχουν
πάρει το www.eam.gr :(
Όχι όμως και το www.εαμ.gr.

-effie

--