[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Konstantinos Poulios logari81 at googlemail.com
Wed Aug 26 19:02:05 EEST 2009

Καλησπέρα,

λεγομαι Κωστας Πουλιος κι επειδη ριχνοντας μια ματια στα mails έπεσε το ματι
μου κατα τύχη σε μια αναφορά στο όνομά μου θα ήθελα να ξεκαθαρίσω δύο
πραγματα:
1. Παρότι από Σερρες δεν εχω μεχρι στιγμης εμπλοκή στο serlug, αν και
γνωρίζω καποια μέλη του. Αυτήν την στιγμη βρίσκομαι έτσι κι αλλιως αρκετα
μακριά.
2. Σε ότι αφορα την εμπλοκή μου στο thelug/greeklug, συμφώνησα με την
δημιουργία του συλλογου χωρίς να έχει γίνει καποια αναφορά στο όνομα
GreekLug. Επειδή δεν μένω Θεσσαλονική και δεν επισκεύτηκα το εργαστήριο τους
τελευταιους μήνες, το νέο όνομα το πληροφορήθηκα από το ιστολόγιο στο οποίο
εγινε ο σχετικός σχολιασμός.

Προσωπικά βλεπω το ελλακ ως ενα μεγάλο σύνολο και νιώθω μελος του καθε
συλλογου. Βλέπω θετικά το μεράκι που έχουν τα παιδια στην Θεσσαλονική με
σεμινάρια, release parties, free software day κτλ. . Θεωρώ λάθος το να
αναλωνονται δυνάμεις σε αλληλοσκοτωμους. Υπαρχει πολυ δουλεια:

-Μεταφρασεις
-Πακεταρισμα
-Διορθώσεις σφαλμάτων
-Νεες εφαρμογες
-Ενημέρωση του απλου κόσμου
-Αντίσταση στις πατέντες λογισμικού

και για να κανω και λιγο "spam" κοιτάξε τι κανουν οι ανθρωποι όταν δεν τρώνε
τον χρόνο τους σε flames:

http://www.openshotvideo.com/

Θεοί, τους δίνω όλα μου τα λεφτα :)