[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Wed Aug 26 20:38:18 EEST 2009

Κάποιος έγραψε:

> O GreekLUG είναι σύλλογος που ασχολείται με το ΕΛ/ΛΑΚ (Linux, FreeBSD,
> MacOS κλπ) και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη.

 Όσο ΕΛ/ΛΑΚ είναι το MacOS τόσο ο GreekLUG είναι μετεξέλιξη του TheLUG...

 Ο TheLUG είναι/ήταν παρέα, χαλαρή, χωρίς δεσμεύσεις και απαιτήσεις. Ως
φυσικό και ηλεκτρονικό μέλος παρόμοιας παρέας (Fidonet) στην Θεσσαλονίκη
και ηλεκτρονικό μόνο[0] του TheLUG από την έναρξή του, θα παρακαλούσα τους
κάπηλους να παύσουν τις αναφορές σε "μετεξελίξεις" και ΜΑΛΑΚΙΕΣ, να κόψουν
την ανακατεύθυνση του thelug.gr στο greeklug και να προσπαθήσουν έστω και
αργά να ανακτήσουν λίγη αξιοπρέπεια και να πορευθούν ως σύλλογος στον
δρόμο που χάραξαν.

 Η "προϊστορία" δεν αποτελεί διαπιστευτήριο για κανέναν. Τα διαπιστευτήρια
αποκτώνται με δουλειά, προσφορά και παστρικές κουβέντες. Όσο αυτοθεωρείστε
φτωχοί συγγενείς του hellug (με τον οποίο δεν έχω ή είχα απολύτως καμμία
σχέση, πλήν της εγγραφής στην σχετική λίστα), τόσο θα προσπαθείτε να
αντλείτε κύρος από εκεί που δεν έχετε δικαιώματα και θα γίνεστε ο
περίγελως αυτών που έχουν μυαλό λίγο περισσότερο από ένα κουκούτσι.

--
X.
[0]  Μην βγεί δηλαδή κανας μαλάκας απ' αυτούς που μπερδεύουν παρέα με