[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Wed Aug 26 17:57:10 EEST 2009

Kostas Boukouvalas wrote:

>     Αν προκειται καθε φορα που καποιος σε φερνει μπροστα στα
>     αποτελεσματα των πραξεων σου να μην τρως για δυο μερες, τοτε
>     καλυτερα να τρως παρα να παιρνεις πρωτοβουλιες.
>

> Παίρνω πρωτοβουλίες καλή τη πίστη, αν εσύ τις παρεξηγήσεις εν τη γενέση
> τους τι να σε κάνω;;;

Ουδεποτε παρεξηγησα τις *προθεσεις* σου. Τα αποτελεσματα τους ειναι που
με σοκαρουν. Και να την προσεχεις την καλη σου πιστη, γιατι σπανιως τη
συμμεριζονται οι γυρω/πανω σου.

> [...]
>

> Δεν είναι κριτική. Συνεχίζεις να μη το καταλαβαίνεις. Είναι "μαθαίνουμε
> από τα λάθη του παρελθόντος". Αν εσύ πιστεύεις οτι δεν έγιναν λάθη όταν
> ήσουν στο Δ.Σ. του HELLUG κρύβεσαι πίσω από το δαχτυλό σου. Η ιστορία
> του συλλόγου είναι στις λίστες και μπορεί να τη διαβάσει ο οποιοσδήποτε.
> Είναι καθαρά *πρακτική αναφορα* σε κάτι από το οποίο πήραμε εμπειρία και
> πρώτος εσύ θα έπρεπε να το παραδεχτείς (και σε μεγάλο βαθμό με αυτό που
> λες συνέχεια οτι θα φάμε τα μούτρα μας, αυτό λες) οτι το τρέξιμο ενός
> συλλόγου είναι καυτή πατάτα και πρέπει το κάθε πράγμα να γίνει βήμα

Δεν εχει σημασια αν εσυ τα λες λαθη του παρελθοντος η εγω τα λεω
κριτικη. Η ουσια ειναι οτι οπως και να τα πεις, οι αναφορες σε αλλους
συλλογους ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ στην ιδρυτικη διακυρηξη ενος καινουριου
συλλογου. Αλλιως αυτοματως ο καινουριος συλλογος αυτοπροσδιοριζεται -
στην καλυτερη περιπτωση - ως ο απεναντι και ο αντιτιθεμενος στον παλιο.

Ακομα και αν αυτο γινεται "καλη τη πιστη" οπως λες κι εσυ, και ακομα και
εαν συμφωνουσα απολυτα με τις κρισεις σου επι του παρελθοντος του
HELLUG, δηλαδη ακομα και αν ηθελα - που δεν ηθελα - θα μου ηταν ΑΔΥΝΑΤΟΝ
να το προσυπογραψω απο τη θεση που θεσμικα βρισκομουν, γιατι αυτοματως
αυτο θα με εθετε ΥΠΟΛΟΓΟ ΣΤΟ HELLUG.

> Η λίστα πέρασε πλέον στο Χρήστο καθώς τη ζήτησε. Σύντομα θα γίνουν και
> οι κατάλληλες συνεννοήσεις για να περάσει και το domain thelug.gr
> <http://thelug.gr>. Δεν υπάρχει κανένα θέμα και πρόβλημα γι' αυτά τα
> πράγματα. Ο,τι ήταν θα παραμείνει ως έχει εκτός από την ιστοσελίδα η
> οποία είναι δημιουργία του Νίκου Παπάζογλου και ο οποίος συμφώνησε να
> μεταφερθεί στο greeklug.gr <http://greeklug.gr>. Το thelug.gr
> <http://thelug.gr> ας ανήκει στο Χρήστο και αυτός με τη σειρά του ας το
> αξιοποιήσει κατα το δοκούν.

Ουδεποτε ζητησα να δοθει η λιστα σε μενα προσωπικα. Ζητησα να τη δωσετε
σε καποιον αλλον, ωστε να μην υπαρχει συγχυση μεταξυ thelug και
greeklug, και η λιστα να διαχειριστει οπως διαχειριζοταν απο το thelug.
  Αν διαλεγεις να τη δωσεις σε μενα, το αποδεχομαι.