[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Wed Aug 26 14:10:02 EEST 2009

2009/8/26 Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr>

> Kostas Boukouvalas wrote:
>
>  Καλησπέρα,

> Ο καινουριος συλλογος θα πρεπει να ανοιξει καινουριο λογαριασμο στο ονομα
> του. Απο τον παλιο λογαριασμο θα ηθελα να βγει το ονομα μου, δεν θελω να εχω
> ευθυνη για τα οικονομικα ουτε του συλλογου ουτε του εργαστηριου. Προσπαθησα
> ηδη να το κανω, αλλα απο την τραπεζα μου ειπαν οτι απαιτειται και η δικια
> σου υπογραφη (η του Νικου? δε θυμαμαι). Περνα οποτε γυρισεις Θεσσαλονικη απο
> το πανεπιστημιο για να το κανονισουμε, και θα σου επιστρεψω και τα κλειδια.

Τα κλειδιά και να θες δε τα παίρνω πίσω, το λογαριασμό θα τον αλλάξουμε,
προτείνω όποιος έχει δώσει λεφτά και θίγεται από την "πορεία" που πήραν τα
πράγματα, ας μας ζητήσει να του επιστρέψουμε το ποσό. Νομίζω είναι το πιο
έντιμο που μπορεί να γίνει. Υπόψιν σας οτι αυτή τη στιγμή έχουμε 520 ευρώ
στο ταμείο.

> Αν προκειται καθε φορα που καποιος σε φερνει μπροστα στα αποτελεσματα των
> πραξεων σου να μην τρως για δυο μερες, τοτε καλυτερα να τρως παρα να
> παιρνεις πρωτοβουλιες.

Παίρνω πρωτοβουλίες καλή τη πίστη, αν εσύ τις παρεξηγήσεις εν τη γενέση τους
τι να σε κάνω;;;

>  Εξ' άλλου και ο άνθρωπος που υπήρξε ο λόγος ύπαρξης του εργαστηρίου και
>>

> Δεν ειμαι εκπροσωπος του Γιαννη για να ξερω αν συμφωνει η αν διαφωνει. Αν
> θελει να πει κατι μπορει να το πει μονος του, αλλα υποθετω οτι εχει
> σημαντικοτερα πραγματα να κανει.

Δεν είπα αυτό και εδώ μπορείς να διαβάσεις και την απάντηση που έδωσα στο
Γιάννη. Μιλώ για κάτι καθαρά πρακτικό. Δεν έχει σχέση με την άποψη του ενός
ή του άλλου.

>  Δεν καπηλεύεται κανένας την ιστορία του TheLUG, ο μόνος λόγος για τον
>>

> Ναι, τον γνωριζω τον πονο σου να ανασταινεις κοινοτητες απο τις οποιες
> καποτε ετυχε να περασεις απ'εξω. Ελπιζω να χαιρεσαι το αποτελεσμα. Και για
> το ΕΕΕΑ το εφαγες το μπινελικι σου απο πολυ κοσμο, αν θες να ξερεις.

Να σου πω κατι; Δεν έχω κανένα πόνο να ανασταίνω κοινότητες. Έτυχε να
γνωρίσω το Μπόλη, αυτός να με τσιγκλίσει να ανοίξουμε τη λίστα στη
Θεσσαλονίκη, εγώ να καβλώσω, να κάνουμε την Infoystem 2006 των 32sqm και
μετά να ξεκαβλώσω άγρια. Μετά το 2008 ξανακάβλωσα με την πρόταση που μου
έγινε επειδή "βρέθηκε ένας χώρος να βρισκόμαστε" και καλή τη πίστη τον
οργάνωσα. Δεν είναι προσωπικό το θέμα. Όλοι συμμετέχουν σε αυτά τα πράγματα.
Όσο για την ΕΕΕΑ, σου απάντησα και προσωπικά. Έχω το domain και το
γνωστοποίησα και στους υπολοίπους που έχουν φτιάξει το group-άκι στο
facebook. Δεν υπάρχει τίποτα εκεί πέρα και όποιος θέλει - αν θέλει να στηθεί
- ας επικοινωνήσει μαζί μου να του το δώσω. Ούτε καν να του το πουλήσω ή να
βγάλω τα λεφτά που έδωσα. Να του το χαρίσω.

>  Το γιατί και πως και δε βγήκε αυτή η επιστολή και γιατί θα βγει άλλη και

> Ταδε εφη παραγοντας Εδεσσαικου.

Καμιά φορά ο παράγοντας του Εδεσσαϊκού μιλάει ακατανόητα για να μη ξαναλέμε
τα ίδια και τα ίδια και πνιγόμαστε σε μια κουταλιά νερό και γίνεται thread
μεσα στο thread.

> Οσον αφορα το κειμενο της ιδρυτικης διακυρηξης. Στο ειπα και τοτε. Σε μια
> ιδρυτικη διακυρηξη, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, εκτος κι
> αμα θες να δωσεις την εντυπωση που εδωσες.

> Περαν αυτου, πραγματικα αναρωτιεμαι ακομα αν περιμενες στα σοβαρα να
> συνυπογραψω κειμενο που περιεχει απο αιχμες μεχρι χοντραδες για τον HELLUG
> *την εποχη που ημουν μελος του Διοικητικου Συμβουλιου του HELLUG*. Υποθετω
> οτι δε σου περασε καν απο το μυαλο.

Δεν είναι κριτική. Συνεχίζεις να μη το καταλαβαίνεις. Είναι "μαθαίνουμε από
τα λάθη του παρελθόντος". Αν εσύ πιστεύεις οτι δεν έγιναν λάθη όταν ήσουν
στο Δ.Σ. του HELLUG κρύβεσαι πίσω από το δαχτυλό σου. Η ιστορία του συλλόγου
είναι στις λίστες και μπορεί να τη διαβάσει ο οποιοσδήποτε. Είναι καθαρά
*πρακτική αναφορα* σε κάτι από το οποίο πήραμε εμπειρία και πρώτος εσύ θα
έπρεπε να το παραδεχτείς (και σε μεγάλο βαθμό με αυτό που λες συνέχεια οτι
θα φάμε τα μούτρα μας, αυτό λες) οτι το τρέξιμο ενός συλλόγου είναι καυτή
πατάτα και πρέπει το κάθε πράγμα να γίνει βήμα βήμα. Αυτο λεω και τιποτε
άλλο.

> Οσον αφορα το καταστατικο σας και το πως καταρτιστηκε και συνυπογραφηκε,
> μιλησαν αλλοι καλυτερα απο μενα. Εγω εξαλλου δεν ημουν εκει, ειχα ηδη
> παραιτηθει απο την διαχειριστικη ομαδα του εργαστηριου, και εξακολουθω - και
> θα εξακολουθησω - να απεχω και απο αυτο και απο το συλλογο. Μπορω ομως να
> κρινω το αποτελεσμα.

Και μένα δε μου άρεσε το πως καταρτίστηκε και συνυπογράφηκε αλλά
ρώτησα-μάλωσα-έμαθα γιατι έγινε έτσι και δεν έκρινα εκ του αποτελέσματος.

> Οσον αφορα την κλαψα για τις προσπαθειες και τους αγωνες σου, ξερεις οτι
> ουτεποτε αμφισβητησα την εργατικοτητα και την αφοσιωση σου σε οτιδηποτε
> επιασες να ασχοληθεις μαζι του. Αλλα μερικες φορες χρειαζεται και λιγο
> μυαλο.

Νομίζω οτι και με τη δική σου βοήθεια έχω βάλει λίγο παραπάνω μυαλό.

>  ...και ξέρεις τι δε μου αρέσει και μένα στο greeklug; Δε μου αρέσει που δε

> Θα'ρχομουνα, αλλα ο απο δω θελει να με κανει να μην ξερω απο που να φυγω,
> και ο απο κει θελει να μου οργανωσει το μπαχαλο. Φοβαμαι για τη ζωη μου,
> καταλαβαινεις. Αφου προσλαμβανω σωματοφυλακες καθε φορα που περναω απο την
> περιοχη, μη τυχει και πεσω πανω σε κανενα GreekLUGιτη και του σκιστει το
> καλτσον.

Αυτά είναι μαλακίες. Χρησιμοποίησε το κλειδί σου. Δε κινδυνεύεις από κανένα.
Το πολύ πολύ να τσακώνεστε με το Σέργιο για το Ubuntu και τη Microsoft.

> [...]
> Η ουσία μετραέι. Να ξεκαθαρίσω λοιπόν τι είναι ο greeklug και ας
> διαμαρτυρηθεί όποιος θέλει:
>

> Και μεσα σ'αυτους ημουν κι εγω. Επειδη ελπιζα τα πραγματα να παρουν
> διαφορετικη τροπη απο αυτη που πηραν και απο αυτη που εγω προσωπικα προβλεπω
> οτι θα παρουν απο δω και περα. Γι αυτο ακριβως και παραιτηθηκα. Και γι αυτο
> ακριβως δεν εχω να συζητησω τιποτε με κανεναν "απο κοντα". Οτι εχω να πω το
> λεω δημοσιως στις λιστες, το διαβαζουν ολοι, καταγραφεται, οι αποψεις μου
> ειναι γνωστες, κανεις δε μπορει να πει ειπες αυτο δεν ειπες εκεινο, τελος.

Νομίζω αυτό είναι λάθος που κάνεις... Θα είχες αποφύγει πολλή φαιά ουσία
στις λίστες αν πετούσες και καμια σπόντα κατα τη διάρκεια που κατι δε σου
αρέσει ή δε γίνεται οπως θέλεις εσύ.

> Απο κοντα αμα θες, μπορουμε να φαμε κανενα κοψιδι.

Χωρίς τον Τσακάλογλου αυτή τη φορά γιατί την άλλη φορά δε μας άφησε τίποτα.
:P (no offense)

> Αν εσύ θες και σου κάθεται:

> Να ρωτησω τι και να συζητησω τι με το χουλιγκαναριο που εχετε μαζεψει εκει
> περα; Δεν εχω να συζητησω τιποτα, και τα ομορφα πραγματα μπορω να τα κανω
> καλυτερα μονος μου. Δεν αμφισβητω τις δικες σου προθεσεις, αλλα το εργο με
> τους συλλογους τοχω ξαναδει, και ξερω πως τελειωνει, οποτε ευχαριστω, αλλα
> δεν θα παρω.

Δεν τελειώνει το έργο ποτέ. Το να λες την άποψή σου και να μαλώνεις live
είναι πιο διασκεδαστικό και δημιουργικό τελος πάντων από ο,τι γίνεται στο
internet. Εκτός εσύ αν με τη πληκτρολόγηση των μηνυμάτων στη λίστα έχεις
δίπλα ποπ-κορν και κοκα κόλα.

> Καληνυχτα σας.

Καλησπέρα

Η λίστα πέρασε πλέον στο Χρήστο καθώς τη ζήτησε. Σύντομα θα γίνουν και οι
κατάλληλες συνεννοήσεις για να περάσει και το domain thelug.gr. Δεν υπάρχει
κανένα θέμα και πρόβλημα γι' αυτά τα πράγματα. Ο,τι ήταν θα παραμείνει ως
έχει εκτός από την ιστοσελίδα η οποία είναι δημιουργία του Νίκου Παπάζογλου
και ο οποίος συμφώνησε να μεταφερθεί στο greeklug.gr. Το thelug.gr ας ανήκει
στο Χρήστο και αυτός με τη σειρά του ας το αξιοποιήσει κατα το δοκούν.