[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Wed Aug 26 12:02:18 EEST 2009

> Θα'ρχομουνα, αλλα ο απο δω θελει να με κανει να μην ξερω απο που να φυγω,

Γι' αυτό το κλίμα φταις αποκλειστικά και μόνο εσύ... Όταν είσαι επιθετικός
και εριστικός, λογικό είναι να λάβεις την ίδια αντίδραση.

Στο περυσινό Ubuntu Release Party (Νοέμβριος 2008) που έγινε στη Θεσσαλονίκη
και ήσουν παρών, σε ενόχλησε κανείς; Βέβαια στη συγκεκριμένη εκδήλωση μας
χαρακτήρισες κομπλεξικούς και ανέραστους.

Ακολούθησαν οι απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί σου και οι βωμολοχίες σου στις
λίστες για να "δέσει το γλυκό" και να είσαι ο πλέον αντιπαθής.

Πρόσφατα μας χαρακτήρισες "Νοτιοαφρικανούς Χουλιγκάνους κατά της microsoft",
μας χαρακτήρισες Ναζί (ποιος μιλάει, αυτός που θέλει στον Thellug μόνο
συγκεκριμένα άτομα, την ελίτ των χρηστών unix, την Άρια Φυλή).

Απεχθάνεσαι, συχαίνεσαι, χλευάζεις, κοροϊδεύεις αυτό που αγαπάει ο άλλος,
μόνο και μόνο επειδή δεν το γουστάρεις εσύ. Έτσι λειτουργούν οι LUG; Εγώ
ξέρω ότι ο καθένας πρέπει να σέβεται αυτό που πιστεύει και αγαπάει ο άλλος,
άσχετα εάν μας αρέσει ή όχι.

Δεν σου αρέσει το Ubuntu; Μην ασχολείσαι μαζί του... Μην συμπεριφέρεσαι όμως
έτσι στους υπόλοιπους που ασχολούνται. Οι διάφορες αναφορές σου στη λίστα
του ubuntu κατά καιρούς μόνο και μόνο για να σπας πλάκα τα λέει όλα.

Με τέτοια συμπεριφορά πως περίμενες να σε βλέπουμε; Με συμπάθεια; Τι θέλεις,
να το παίξουμε όλοι "Χριστούληδες", να μας σφαλιαρώνεις και εμείς αντί να
ανταποδίδουμε, να σου γυρνάμε και το άλλο μάγουλο;

Πήγες καμιά φορά στο εργαστήριο να διοργανώσεις κάποιο event, κάποιο
σεμινάριο; Φρόντισες να μας δείξεις κάτι από τις γνώσεις που έχεις;
Φρόντισες να μυήσεις χρήστες σε αυτό που σου αρέσει εσένα; Όχι.. Το μόνο που
έκανες ήταν να κράζεις τους άλλους που "σκιζόντουσαν" στα σεμινάρια και στα
μαθήματα για τη διάδοση αυτού που αγαπούσαν.

Μας τα έχεις πρήξει για το ότι είσαι παλιός unixας, ότι το unix είναι το
υπέρτατο λειτουργικό, ότι, ότι, ότι... Μπήκες όμως ποτέ στον κόπο να
οργανώσεις πυρήνα νέων χρηστών στο Thellug, να οργανώσεις events, σεμινάρια,
μαθήματα κλπ;

Εμένα προσωπικά θα με ενδιέφερε πάρα πολύ να παρακολουθούσα κάτι από unix
στο εργαστήριο του Thellug... Η πρώτη μου επαφή με το unix ήταν το 1993 όταν
υπήρχε ως μάθημα στη σχολή που σπούδαζα... Και αυτή τη στιγμή στο κομοδίνο
δίπλα στο κρεβάτι μου (αλήθεια λέω) υπάρχουν δύο βιβλία: Το βιβλίο της C των
K&R και το βιβλίο του unix που χρησιμοποιούσαμε στη σχολή.

Είμαι της άποψης πως για να μάθεις καλά το τερματικό, πρέπει να το κάνεις με
unix... Και όποτε μπορώ και βρίσκω χρόνο, διαβάζω το συγκεκριμένο βιβλίο.
Φέτος το καλοκαίρι όταν είχα χρόνο ασχολήθηκα με το minix...

Όπως διαπιστώνεις, έχω διάθεση να μάθω... Και εκτός από εμένα υπάρχουν και
άλλοι πολλοί που θα ήθελαν να μάθουν unix...

Αλλά δυστυχώς επειδή φοράς "παρωπίδες" και το μίσος σου δεν σε αφήνει να
σκεφτείς και να λειτουργήσεις αντικειμενικά μας βλέπεις ως Νοτιοαφρικανούς
χουλιγκάνους κατά της microsoft, ως ναζί νταβατζήδες που όποιον αλλόθρησκο
βλέπουμε τον πλακώνουμε στο ξύλο, ως άσχετοι μαλάκες και ανέραστοι χρήστες
του ubuntu που δεν μας ενδιαφέρει τίποτα άλλο πέρα από αυτό.

Δεν έχεις να κάνεις με ανθρωπόμορφα Νοτιοαφρικανικά τέρατα... Έχεις να
κάνεις με ανθρώπους που εάν τους πλησιάσεις και μιλήσεις όμορφα και
εποικοδομητικά μαζί τους, θα δεις ότι δεν έχεις να χωρίσεις τίποτα.

Δεν πάμε να δημιουργήσουμε καμιά ειδωλολατρική αίρεση που θα αφορίζει και θα
στέλνει στο πυρ το εξώτερον τους αλλόθρησκους. Έναν σύλλογο ΕΛΛΑΚ
δημιουργούμε που χωράει τους πάντες, από ubuntu, slackware, macos, unix,
fedora... Τους πάντες...

Γι' αυτό σκέψου ψύχραιμα και ώριμα και κάνε μια προσπάθεια να πλησιάσεις τα
παιδιά και να συζητήσεις μαζί τους... Κανείς δεν θα σε πειράξει...

Οι επαναστάτες χωρίς αιτία δεν είναι άλλο της μόδας...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10