[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Wed Aug 26 14:23:29 EEST 2009

> [...] το λογαριασμό θα τον αλλάξουμε, προτείνω όποιος έχει δώσει λεφτά και
> θίγεται από την "πορεία" που πήραν τα πράγματα, ας μας ζητήσει να του
> επιστρέψουμε το ποσό. Νομίζω είναι το πιο έντιμο που μπορεί να γίνει. Υπόψιν
> σας οτι αυτή τη στιγμή έχουμε 520 ευρώ στο ταμείο.

Για τους παραπάνω λόγους θα εξαφανιστεί και για λίγες μέρες από το
greeklug.gr το paypal που είχε φτιάξει ο Φώτης Κιτσαντάς και αφορούσε το
thelug.gr και θα φτιάξουμε ένα άλλο για το νέο τραπεζικό λογαριασμό του νέου
συλλόγου αφού ξεκαθαρίσει και η κατάσταση με όσους ενδεχομένως (δε ξέρω, δε
προκρίνω την επιθυμία κανένος, προτρέχω όμως για να είμαστε "εντάξει" και με
καθαρό το μέτωπο) επιθυμούν επιστροφή χρημάτων.