[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Wed Aug 26 13:49:39 EEST 2009

Δε λεω αυτό. Λεω οτι σε κάθε περίπτωση θα μπορούσε να σε ρωτήσει "τι κάνουν
αυτοί οι παπάρες εκεί πέρα" πιο εύκολα απ' ότι εμένα γιατί γνωρίζεστε
περισσότερα χρόνια και ειδικότερα επειδή ήσουν και εσύ μέλος της τότε
παρέας. Να πάρει δηλαδή μια αναλυτική απάντηση από κάποιο πιο κοντινό του
άνθρωπο που έχει πλήρη γνώση και ενημέρωση του τι γίνεται πως και γιατί.
Αυτό υπάρχει. Το αν συμφωνείς εσύ προσωπικά ή όχι όπως πολύ σωστά λες είναι
άλλο θέμα...

Δυστυχώς πέρα από τις εν γένει ιδεολογικές διαφωνίες του Χρήστου και άλλων
υπάρχουν και αυτές *επι της διαδικασίας*. Αυτές έχουν δημιουργήσει ορισμένες
παρεξηγήσεις που θα μπορούσαν ακριβώς να λυθούν και με τον πιο πάνω τρόπο ή
αν και ο ίδιος περνούσε και καμια φορά από το lab να συζητήσει τι και πως
γίνεται. Το οτι αυτή η ενημέρωση δε γίνεται μέσω της λίστας είναι καθαρά
πρακτικό θέμα και όχι οτι έχουμε να κρύψουμε οτιδήποτε.

Ακριβώς.