[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Wed Aug 26 08:52:12 EEST 2009

2009/8/26 Christos Ricudis <ricudis at komodino.itc.auth.gr>:
> Kostas Boukouvalas wrote:
[...]
> Δεν ειμαι εκπροσωπος του Γιαννη για να ξερω αν συμφωνει η αν διαφωνει. Αν
> θελει να πει κατι μπορει να το πει μονος του, αλλα υποθετω οτι εχει
> σημαντικοτερα πραγματα να κανει.

Ακριβώς.

Κώστα, σε παρακαλώ να μην χρησιμοποιείς την σιωπή μου σαν επιχείρημα
ότι εγώ σαν μέλος της αρχικής ομάδας του thelug και σπόνσορας του
χώρου σας, εγκρίνω και επικροτώ *όλα* όσα κάνετε.

Σας παρέχω το χώρο με τον όρο, μεταξύ άλλων, ότι βοηθάτε το ανοιχτό
λογισμικό. Ασχέτως τα περί συλλόγων, αυτή τη στιγμή πιστεύω ότι το
κάνετε με τον τρόπο σας και εμένα αυτό μου αρκεί.

Για τα υπόλοιπα, αν με ενδιέφερε να πάρω θέση, θα το έκανα ήδη.