[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

Apostolos Kritikos akritiko at gmail.com
Wed Aug 26 13:18:20 EEST 2009

O/H Christos Ricudis έγραψε:

> Δεν ειπα οτι ειναι κακο. Ειπα οτι δεν ειναι αυτο ο Hellug.
Δεκτό. Δεν βλέπω όμως ποιον μπορεί να ενδιαφέρει η φύση του HELLUG σε
μια συζήτηση για έναν άλλο, στα σπάργανα σύλλογο. Θεωρώ το παραπάνω
προϊόν της προσωπικής διαμάχης τύπου battle rap που ανέφερα προηγουμένως
και σε αυτό ακριβώς στήριξα το αίτημά μου να σταματήσει. Κάνει την
κουβέντα να αποκλίνει βαρετά από τον στόχο της.

> Δεν εχω κανενα προβλημα με τη δημιουργια συλλογικοτητων.
> Ισα ισα. Μακαρι να υπηρχαν 500 ενεργοι linuxοσυλλογοι
> και linuxoομαδες στην Ελλαδα. Προτιμω τις ατυπες
> συλλογικοτητες που κινουνται στο πλαισιο της παρεας, αλλα
> αυτο ειναι απλα η προσωπικη μου αποψη.
> Δρω και λειτουργω τοσο μεσα στα πλαισια τυπικων οσο και
> ατυπων συλλογικοτητων, και εχω το δικαιωμα να τις κρινω
> τοσο απο το ειναι τους, οσο και απο το φαινεσθαι τους.
Η κρίση, ακόμη και επίκριση, είναι αναφαίρετο δικαίωμα το καθενός. Η
επίκληση στην αυθεντία του εαυτού μας όμως είναι σημαντικό foul. Το να
έχεις μία προσωπική άποψη δεν της δίνει βαρύτητα γεγονότος.

> Και εκνευριζομαι οταν δημιουργουνται συλλογικοτητες μονο
> με τον αυτοκαθορισμο της αντιπαραθεσης στην παραδιπλα
> συλλογικοτητα - τοσο οταν λες φανερα "δεν ειμαι ο Χ. Ειμαι
> ο εχθρος του Υ", οσο και οταν λες κρυφα "αυτοι γιατι τα
> τρωνε; Να τα φαμε κι εμεις!"
Αν είναι έτσι έχεις δίκαιο. Αλλά η κατηγορία από μόνη της δεν αρκεί να
πείσει το ακροατήριο στο οποίο λες ότι απευθύνεσαι. Χρήζει τεκμηρίωσης.

> Κι ακομα κι εκει, οσο το κανουν καποιοι μονοι τους, γουστο
> τους και καπελο τους. Οταν ομως προσεταιριζονται την
> ιστορια και το παρελθον τριτων χωρις να τα εχουν καν
> γνωρισει (κι αμα τα γνωριζαν μπορει και να τα σεβοντουσαν),
> τοτε ναι. εκει Θα με βρουν μπροστα τους.
Αυτό μπορεί να είναι όντως λυπηρό. Ωστόσο δεν νομίζω ότι γαβγίζοντας με
e-mails θα βγει κάτι. Συνήθως χρειάζεται ένα καλά τεκμηριωμένο κείμενο
και ένας βολικός οnline χώρος να το φιλοξενήσει (π.χ. ένα blog). Έτσι
και δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνεσαι κάθε λίγο και αυτό που γράφεις
παίρνει τη μορφή ντοκουμέντο για μελλοντική αναφορά.

Α.Κ.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4368 (20090826) __________

http://www.eset.com