[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Aug 25 19:39:25 EEST 2009

 > ΥΓ2: Γιατί είναι κακός ένας σύλλογος νοτιοαφρικανων
 > αντιπαλων της Microsoft; Εδώ εσείς είστε όλοι σε
 > συλλόγους χρηστών linux και κοντεύετε να σφαχτείτε!

Δεν ειπα οτι ειναι κακο. Ειπα οτι δεν ειναι αυτο ο Hellug.

Δεν εχω κανενα προβλημα με τη δημιουργια συλλογικοτητων.
Ισα ισα. Μακαρι να υπηρχαν 500 ενεργοι linuxοσυλλογοι
και linuxoομαδες στην Ελλαδα. Προτιμω τις ατυπες
συλλογικοτητες που κινουνται στο πλαισιο της παρεας, αλλα
αυτο ειναι απλα η προσωπικη μου αποψη.

Δρω και λειτουργω τοσο μεσα στα πλαισια τυπικων οσο και
ατυπων συλλογικοτητων, και εχω το δικαιωμα να τις κρινω
τοσο απο το ειναι τους, οσο και απο το φαινεσθαι τους.

Και εκνευριζομαι οταν δημιουργουνται συλλογικοτητες μονο
με τον αυτοκαθορισμο της αντιπαραθεσης στην παραδιπλα
συλλογικοτητα - τοσο οταν λες φανερα "δεν ειμαι ο Χ. Ειμαι
ο εχθρος του Υ", οσο και οταν λες κρυφα "αυτοι γιατι τα
τρωνε; Να τα φαμε κι εμεις!"

Κι ακομα κι εκει, οσο το κανουν καποιοι μονοι τους, γουστο
τους και καπελο τους. Οταν ομως προσεταιριζονται την
ιστορια και το παρελθον τριτων χωρις να τα εχουν καν
γνωρισει (κι αμα τα γνωριζαν μπορει και να τα σεβοντουσαν),
τοτε ναι. εκει Θα με βρουν μπροστα τους.