[Thelug] [Fwd: Re: site thelug]

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 25 15:08:24 EEST 2009

nikos roussos wrote:

> είναι προφανές απ' τις κινήσεις σας πως δεν σας
> ενδιαφέρει το καλό του hellug (διαφορετικά θα ήσασταν μέλος του και θα
> συμμετείχατε στις δημοκρατικές διαδικασίες του). οπότε το όψιμο ενδιαφέρον
> είναι αρκετά περίεργο.

Ο Νικος μιλαει ως εκπροσωπος του Hellug, αρα δεσμευεται στο τι μπορει να
πει και στο πως μπορει να το πει.

Εγω ομως μιλαω ως εκπροσωπος του εαυτου μου και μονο, οποτε δεν
δεσμευομαι απο τιποτα.

Οριστε λοιπον, η αρχικη μορφη του κειμενου που κυκλοφορησε πριν απο
αρκετους μηνες, ως προσχεδιο της ιδρυτικης διακυρηξης του συλλογου που
δεν ειχε ονομαστει ακοκμα.

Δεν γνωριζω εαν το κειμενο κυκλοφορησε τελικα ειτε στην αρχικη ειτε στην
τελικη του μορφη, αλλα δεν εχει σημασια για μενα. Σημασια για μενα εχει
να φανει κατω απο ποιες λογικες λειτουργουν ορισμενοι. Για να μην
κοροιδευουμε και τον κοσμο με "συνεργατικοτητες" και μαλακιες.

Οι προθεσεις του κειμενου ως προς το Hellug, ειναι ξεκαθαρες. Για να σας
βοηθησω, τις υποσημειωνω με αστερακια. Επειδη κατα βαθος ειμαι καλος,
καποια κομματια εχουν απαλειφθει απλα γιατι δε θελω να αναφερω
συγκεκριμενα ατομα και δρασεις. Με ενδιαφερει περισσοτερο η νοοτροπια
πισω απο αυτες.

Παρακαλώ κάντε τις παρατηρήσεις σας στο παρακάτω κείμενο. Το
ολοκληρωμένο κείμενο θα βγει εφ' όσον φύγει από τα χέρια δικηγόρου μια
συρραφή από καταστατικά που ανέλαβαν ορισμένοι φίλοι της ομάδας να
δώσουν, και θα είναι έτοιμο για δημόσια διαβούλευση. Η μετακίνηση των
δεδομένων του thelug.gr ############# είναι πλέον θέμα χρόνου. Αυτό που
με προβληματίζει είναι αν θα μεταφέρουμε και πως τη λίστα
ταχυδρομείου. Θα ήθελα την αποψή σας πάνω σε αυτό όσοι έχετε μια
σχετική γνώση με τις λίστες.

***** Reply to all και μόνο γιατί το labthess παπακι hellug τζι αρ το
βλέπει και το προεδρείο του HELLUG και δε θέλω να δημιουργηθούν
παρεξηγήσεις. Είναι η καυτή πατάτα που θέλω να αποφύγω μαζί με τα
ενδεχόμενα flames που θα προκύψουν από μια κακή ανακοίνωση ******.

Γι' αυτό και πρέπει να το κάνουμε όλοι μαζί.

- - -

Αγαπητοί φίλοι,

Από τις 8 Ιουλίου 2008 που βρεθήκαμε στο χώρο που βρίσκεται το
"Εργαστήριο Linux Θεσσαλονίκης" μέχρι σήμερα κύλησε πολύ νερό στο
αυλάκι. Με την εθελοντική και ανιδιοτελή προσφορά που όλοι προσφέρουμε
καθημερινά, ο χώρος αυτός στον σχεδόν ένα χρόνο λειτουργίας του, μπορώ
να πω οτι πέτυχε τον μέχρι τώρα κύριο στόχο του. Αποτελεί δηλαδή
σημείο αναφοράς για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν το Linux, να μάθουν
για το Linux και το Ελεύθερο Λογισμικό, να δοκιμάσουν το Linux στους
υπολογιστές του εργαστηρίου αλλά και να διαβάσουν τα σχετικά βιβλία
της μικρής μας βιβλιοθήκης. Αυτό αποδεικνύεται σε κάθε σχεδόν νέα
εκδήλωση που πραγματοποιούμε οπότε και εμφανίζονται νέοι άνθρωποι όχι
μόνο από άποψη ηλικίας αλλά και από την άποψη οτι τους βλέπουμε πρώτη
φορά.

Στο ξεκίνημα, όπως και εγώ ο ίδιος τόνισα, θα ήταν καταστροφικό για
την προσπάθειά μας να ξεκινήσουμε διαδικασία ίδρυσης συλλόγου. Οι
δυσκολίες που αντιμετώπισα ############### HELLUG ######## αλλά και
συνολικά τα προβλήματα και οι εκκρεμότητες που κλήθηκε το τότε
διοικητικό συμβούλιο να αντιμετωπίσει με έκαναν ιδιαίτερα επιφυλακτικό
σε αυτό το ενδεχόμενο και γι' αυτό παρέπεμψα την υλοποίησή του σε δυο
με τρια χρόνια (αρχής γενομένης το 2008).

Η δυναμικότητα όμως του κόσμου που έρχεται στο Εργαστήριο αλλά και η
διαρκής συμμετοχή του δείχνουν οτι τελικά μπορούμε να προχωρήσουμε με
τη βεβαιότητα πως ο,τι ξεκινήσει τώρα θα ξεκινήσει σωστά και θα
συνεχιστεί **** χωρίς να εγκαταλειφθεί ο σύλλογος που θα δημιουργηθεί
στην τύχη του ώστε να έρθουν κάποιοι τελευταία στιγμή και να σώσουν την
κατάσταση όπως έγινε στο HELLUG. **** Αυτό που βλέπουμε κάθε εβδομάδα
είναι οτι ο κόσμος που έρχεται σε επαφή μαζί μας θέλει να γίνει σύλλογος
και δεν είναι και λίγοι οι άνθρωποι από άλλες - μικρότερες - πόλεις όπου
τα LUG έχουν τη μορφή σωματείου και μας ρωτούν γιατί ακόμα δε προχωρήσαμε.

Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν εντάσσονται οι παρακάτω κινήσεις:

α) Η μεταφορά των δεδομένων της κεντρικής ιστοσελίδας μας thelug.gr ,
######################### Απαλειφθηκε ολοκληρη η υπολοιπη παραγραφος
επειδη αφορα τριτους ##########################

β) Η ενσωμάτωση της λίστας ταχυδρομείου που μας προσέφερε το 2006 ο
HELLUG - και η οποία θα συνεχίσει να λειτουργεί και υπο το domain του
- στο δικό μας domain thelug.gr. Αυτό έγινε ουτως ώστε να μην
εξαρτάται η επικοινωνία ή μη της κοινότητας μας, μέσω της λίστας, εδώ
στη Θεσσαλονίκη, από ενδεχόμενες βλάβες του hardware στην Αθήνα - ο
οποίες τελευταία είναι αρκτές.

γ) Την προ της ίδρυσης διοργάνωση δημόσιας διαβούλευσης του
καταστατικού διάρκειας δυο μηνών ουτω ώστε να υπάρξει το όσον το
δυνατόν καλύτερο αποτέλεσμα

δ) Μετά την ολοκλήρωση της δημόσιας διαβούλευσης, την διοργάνωση
μεγάλης εκδήλωσης όπου θα υπογραφεί η ιδρυτική πράξη του σωματείου και
θα γίνει έρανος για τα έξοδα της δικαστικής διαδικασίας αλλά και
γενικότερα για έξοδα του συλλόγου.

ε) Την συνάντηση, σε τοπικό εστιατόριο, μετά οίνου, ελαίου και
μοσχαρίσιων κρεάτων, σε περίοδο πέραν της χριστιανικής νηστείας, του
μουσουλμανικού ραμαζανιού ή του εβραϊκού Σαββάτου. Σε περίπτωση που
στη συγκεκριμένη συνάντηση παρευρεθούν και Ινδουισταί θα αναγκαστούμε
να παραγγείλουμε ψάρια.

####### Απαλειφθηκε η αρχη της παραγραφου επειδη αφορα τριτους ############

Γι' αυτό το λόγο εξετάζουμε αρκετά ενδεχόμενα
μέσα σε αυτά και σχετικές προσφορές χώρων για "τυπική Έδρα", από
Δημοτικές Αρχές, ιδιώτες κ.α. Είναι νομίζω επίσης προφανές οτι κάποια
στιγμή ο σημερινός χώρος του Εργαστηρίου να μη φτάνει για να
εξυπηρετήσει τις ανάγκες της ολοένα και αυξανόμενης κοινότητάς μας και
θα αναγκαστούμε να μετακομίσουμε. Σε αυτή τη περίπτωση το κόστος της
ύπαρξης αλλά και συντήρησης του Εργαστηρίου σε νέο χώρο, νοικιαζόμενο
πλέον από το σωματείο με όλα τα έξοδα να τρέχουν (κάτι που δε
συμβαίνει σήμερα καθώς μοιραζόμαστε μεταξύ μας τα έξοδα, με κάποιο
μέλος να κατέχει τίτλο "ευεργέτη") είναι αρκετά μεγάλο, της τάξης των
5.000 ευρώ. Όταν έρθει εκείνη η ώρα θα πρέπει να ανοίξει άλλη μεγάλη
συζήτηση, αλλά προς το παρόν είναι πάρα πάρα πολύ νωρίς.

Ακόμα θα ήθελα να επισημάνω πως η σκέψη για δημιουργία συλλόγου δε
γίνεται στη βάση ανταγωνισμού ή διαμάχης με καμία άλλη ομάδα ή
σύλλογο, ιδιαίτερα με το HELLUG. Ιδιαίτερα όσον αφορά το HELLUG, ένας
σύλλογος Thelug θα μπορούσε ενδεχομένως αύριο-μεθαύριο να αναλάβει το
κόστος της συμμετοχής στην Infosystem ουτως ώστε ο πανελλήνιος
σύλλογος να πάρει μια ανάσα στα έξοδά του τα οποία είναι αρκετά.
Ακόμα-ακόμα και στην περίπτωση που υπάρχουν χορηγοί (οι οποίοι μπορούν
να είναι περισσότεροι από ένας εφ' όσον αναζητεί τέτοιους ένας
σύλλογος από τη Θεσσαλονίκη για μια έκθεση που γίνεται στη
Θεσσαλονίκη) είναι καλύτερα να υπάρχουν δυο σύλλογοι που δρουν
οργανωμένα ως τέτοιοι ουτως ώστε να αποφευχθούν καταστάσεις και
παρεξηγήσεις της τελευταίας στιγμής πριν την έναρξη της εκθέσεως.
Φυσικά και η αυριανή συνεργασία δυο συλλόγων δε θα περιορίζεται μόνο
στην Infosystem αλλά θα επεκτείνεται και σε άλλους τομείς αφού θα
μπορούν άνθρωποι να ανήκουν και στους δυο συλλόγους ταυτόχρονα και με
αυτόν τον τρόπο να ενισχύσουν ακόμα περισσότερο τις σχέσεις
Αθήνας-Θεσσαλονίκης.

Τέλος, η ενδεχόμενη δημιουργία συλλόγου στη Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να
συμβάλλει στη συνεργασία όλων των LUG της Βορείου Ελλάδας μεταξύ τους
αλλά και στη συνεργασία με τα LUG της νέας ευρωπαϊκής γειτονιάς μας
(Αλβανία και Βουλγαρία).

Μπορεί σε όλα αυτά που γράφω να κάνω λάθος. Ήμαρτον. Συγχωρέστε με.
Εξ' άλλου τίποτα απ' όλα αυτά δε πρόκειται να τα κάνω μόνος μου ή μόνη
της απλώς η Ομάδα Διαχείρισης. Όλοι συμμετέχουν και όπως όλα δείχνουν
όλοι θέλουν να κινηθούμε προς αυτή τη κατεύθυνση. Αν θέλετε λοιπόν
σύλλογο θα προσπαθήσουμε να κάνουμε τα παραπάνω. Αν πάλι δε θέλετε
σύλλογο τα ξεχνάμε όλα και συνεχίζουμε και δίνουμε τον καλύτερό μας
εαυτό με τον τρόπο που το κάνουμε σήμερα.

Συνυπογράφουν:
.
.
.