[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Kostas Boukouvalas boukouvalas at gmail.com
Tue Aug 25 23:30:19 EEST 2009

Καλησπέρα,

Διάβασα όλο το thread αλλά θα απαντήσω μόνο σε αυτό το μήνυμα του Χρήστου
γιατί τον σέβομαι και τον ίδιο και την ιστορία του TheLUG. Το οτι σε σέβομαι
το ξέρεις καλά, μπορεί καμιά φορά να μη τα καταφέρνω να στο δείξω, αλλά
γνωρίζεις τις προθέσεις μου. Γι' αυτόν τον λόγο είσαι εξ' άλλου ένα από τα
ελάχιστα άτομα που έχουν κλειδί από το χώρο, γι' αυτό εξ' άλλου είσαι ένας
από τους τρεις του τραπεζικού λογαριασμού. Γι' αυτό και στενοχωρήθηκα και
δεν έτρωγα δυο μέρες όταν έγραψες εκείνα τα πράγματα τότε με την έκρηξή σου
στη λίστα αυτή.

Εξ' άλλου και ο άνθρωπος που υπήρξε ο λόγος ύπαρξης του εργαστηρίου και
χωρίς αυτόν δεν θα είχαμε κάνει τίποτα, είναι φίλος σου, είναι κάποιος από
όλους αυτούς που αναφέρεις. Έχει πλήρη επίγνωση της κατάστασης, δεν τον
δουλεύουμε, τον ενημερώνουμε για τα πάντα, από την αρχή ως το τέλος του τα
λέμε όλα χαρτί και καλαμάρι και εν πάσει περιπτώσει αν δεν νιώθεις τόσο
άνετα μαζί μου θα μπορούσες να σηκώσεις το τηλέφωνο και να ρωτήσεις εκείνον
αν κάτι δε σου αρέσει. Θα μπορούσες να χρησιμοποιήσεις και το κλειδί σου
βέβαια...

Δεν καπηλεύεται κανένας την ιστορία του TheLUG, ο μόνος λόγος για τον οποίο
έγινε και γίνεται η αναφορά στο "Ποιοι είμαστε" ήταν ένα δόλωμα για να κάνω
όλους αυτούς που αναφέρεις στο κατεβατό σου να έρθετε πιο κοντά σε μας που
προσπαθήσαμε να ξεκινήσουμε ξανά να στήσουμε κουτσα-στραβά μια ομάδα, ένα
εργαστήρι, μια βιβλιοθήκη για όλους τους κομπιουτερόφιλους και ιδιαίτερα για
τους λινουξάδες της Θεσσαλονίκης. Το κείμενο που παρέθεσες το έγραψα εγώ,
δεν είναι τέλειο ΟΚ και αναλαμβάνω την ευθύνη για όλα αυτά που γράφει. Το
γιατί και πως και δε βγήκε αυτή η επιστολή και γιατί θα βγει άλλη και
τέτοια, ε ξέρεις, δεν είμαι μόνος μου, τη διαδικασία εγώ έτσι την ήθελα να
γίνει δε το κρύβω και να σου πω και κάτι θεωρώ οτι αυτό είναι το τέλειο, να
γνωρίζουν οι πάντες πριν το καταστατικό και μετά να γίνει ίδρυση. Στο HELLUG
αυτό έγινε το 1998 γιατί ήταν όλοι κι όλοι 10 άτομα στην Αθήνα και περιφέραν
το καταστατικό στην Ελλάδα, δεν έγινε όμως πάλι στον ίδιο σύλλογο το 2005/6
και γι' αυτό έγινε μετά η διαβούλευση το 2009. Γιατί το 2006 είδαμε τι
αγκυλωματα έχει ένα κατασταστικό και το είπαμε αυτό στο επόμενο Δ.Σ. το
οποίο προς τιμήν του το έκανε. Εμείς στο greeklug δε μπορέσαμε για α- β-
λόγους που είπε ο Μάκης. Καλη τη πίστη να είστε. Σας λέει κάτι το παιδί. Αν
ήταν στο χέρι μας θα το βγάζαμε και στην Εγνατία που λέει ο Σέργιος. Κάποιος
που ξέρει μας είπε κάτι και ο Μάκης το τήρησε κατα γράμμα. Έφαγε την οργή τη
δική μου και εγώ εν συνεχεία τη σφαλιάρα της απάντησης και με κατεβασμένα τα
μούτρα ζήτησα και συγγνώμη.

Το εδάφιο " **** χωρίς να εγκαταλειφθεί ο σύλλογος που θα δημιουργηθεί στην
τύχη του ώστε να έρθουν κάποιοι τελευταία στιγμή και να σώσουν την κατάσταση
όπως έγινε στο HELLUG. **** " το έγραψα γιατί ξερεις και εσύ πολύ καλά γιατί
είχες πρόσβαση στη λίστα board του HELLUG, το τι έγινε το 2005 και σε τι
μπελάδες μπήκε ο σύλλογος τότε γιατί κάποια πράγματα
αφήνονταν-αφήνονταν-αφήνονταν και ήρθαν κατα μηχανής θεός (στην κυριολεξία)
και κατα σειρά ο Σπύρος που βρήκε τον Richard και στη συνέχεια ο Ιάκωβος για
να βάλουν μια στοιχειώδη τάξη που πρέπει να έχει κάθε σωματείο. Ήθελα λοιπόν
και θέλω ο,τι είναι να γίνει στο greeklug να γίνει βημα-βημα και "σωστά".
Μπορεί ακόμη-ακόμη για μένα προσωπικά και ο HELLUG κάποια στιγμή στο
παρελθόν για μια περίοδο "να κατάντησε" πράγμα το οποίο είναι μέσα στα
διαγεγραμμένα εδάφια αυτό όμως εκφράζει την αγωνία "μη κάνουμε πάλι στραβά
αυτό που έγινε στο παρελθόν στραβά και ανάγκασε κάποιους να τρέχουν σα
παλαβοί". Αγωνίστηκα γι' αυτο, διόρθωσα τα στραβά με το δικό μου τρόπο και
προσπάθησα και προσπαθώ αυτό να μη συμβεί και στο greeklug. Επίσης σε
ευχαριστώ που διέγραψες ορισμένα εδάφια-προσωπικές μου απόψεις για κάποιους
τρίτους γιατί έβαλα μυαλό δεν συνεχίζω να έχω την ίδια άποψη και σήμερα.

...και ξέρεις τι δε μου αρέσει και μένα στο greeklug; Δε μου αρέσει που δε
μπορώ να έχω ένα χώρο 100sqm και να τον πω αυτόν έδρα και όχι να έχω ενα
αόριστο "Θεσσαλονίκη" και αν θέλεις να έχω και ένα δωμάτιο 40sqm το οποίο θα
είναι "το δωμάτιο του TheLUG που δεν είναι σύλλογος, που δεν είναι τίποτα,
είναι μια ιδεολογία, είναι μια θρησκεία".

Κλειδιά έχεις, το κινητό μου το έχεις, το τηλέφωνο στο lab το ξέρεις γιατί
δε κάθεσαι να κάνεις κάτι - ελα μαζί μας και εσύ και όλοι αυτοί που
αναφέρεις - να υπερασπιστείτε την ιστορία σας. Το ξέρεις οτι έχω μπει
παλιότερα στο archives.org και έψαχνα κάτι μέρες να δω τι παρέα ήσαστε και
ποιοι και πως και γιατί και οτι βρήκα 16 φωτογραφίες; Που αν θέλεις τις κάνω
και album μαζί με τις φωτογραφίες όλων των Infosystem και το βάζω στη
βιβλιοθήκη του Lab. Στην οποία βιβλιοθήκη έχω και το τεύχος του RAM του 1999
με όλα τα άρθα HELLUG των Ευριπίδη, Παναγιώτη, και άλλων και μια φωτογραφία
"από την πρώτη εκδήλωση του TheLUG στη Θεσσαλονίκη"... Στην οποία έχω και το
φυλλάδιο του HELLUG που μοιράζατε το 2000 (και στο μπαλκόνι και του 2006 και
του 2007) και το οποίο το σκάναρα στη λίστα...

Αλλά... δεν ήρθες για να τα δεις αυτά... γιατι;

Τώρα. Γιατί ονομάζεται Greek- και οχι The- αυτό είναι αλλού παπά ευαγγέλιο.
Το καταστατικό κατατέθηκε ως The- και στην συνέχεια μετεβλήθη σε Greek-.
Γιατί; Υπάρχουν πολλοί λόγοι, κάποιοι σωστοί κάποιοι λάθος κάποιοι καταλάθος
κάποιοι καταλάθος αλλά πάλι καλά που έγινε καταλάθος και όχι έτσι και αλλιώς
και αλλιώτικα. Πλεον δεν έχει σημασία γιατί θα φάμε στο τέλος τα σωθικά μας.
Η ουσία μετραέι. Να ξεκαθαρίσω λοιπόν τι είναι ο greeklug και ας
διαμαρτυρηθεί όποιος θέλει:

O GreekLUG είναι σύλλογος που ασχολείται με το ΕΛ/ΛΑΚ (Linux, FreeBSD, MacOS
κλπ) και εδρεύει στη Θεσσαλονίκη. Πέρα από το ΕΛ/ΛΑΚ ασχολούμαστε και με
χακιές στο hardware, κάνουμε πεταμένο hardware να δουλεύει με τη χρήση
ΕΛ/ΛΑΚ και έχουμε και στη βιβλιοθήκη μας το The Principles of Computer
Hardware, Second Edition του Alan Clements και άλλα ενδιαφέροντα βιβλία

Ο GreekLUG είναι φυσική μετεξέλιξη του TheLUG όπως κάποιοι θέλησαν να
ξανα-ξεκινήσει το 2007/2008.

Σημείωση: Πως να τον λέγαμε δηλαδή το TheLUG; TheLUG2; Δεν καπηλευτήκαμε
κανέναν με το να ονομάσουμε και το site και το τη νεα λίστα το 2006 (τούτη
εδώ γιατί η πρώτη είναι στον hal) thelug. Δε ντραπήκαμε - ένας γεωγραφικός
προσδιορισμός είναι...

Αν εσύ θες και σου κάθεται:

O GreekLUG  είναι φυσική μετεξέλιξη του TheLUG2 ο οποίος δεν κατάφερε να
αποκτήσει την ηθική νομιμοποίηση της πρώτης παρέας του TheLUG που
δημιουργήθηκε αρχές δεκαετίας 1990.

Ναι αλλά πως να την αποκτήσει, όταν εσείς ρε παιδιά δε ρωτάτε; Τι γίνεται;
Ζούμε; Πεθαίνουμε; Προχωράμε; Πάμε καλά; Δε πάμε καλά; Και στο κάτω κάτω της
γραφής αν εσύ εκφράζεις περισσότερους από τον εαυτό σου έλα τώρα που υπάρχει
ένας χώρος να μπορείς να συναντηθείτε πέρα από τα σπίτια και τις μπυραρίες
και κάντε κάτι όμορφο. Αυτή δεν είναι η ουσία της κοινωνικοποίησης και της
ομάδας; Γιατί καλές οι μπύρες καλά τα σπίτια και τα εστιατόρια, όταν όμως
υποτίθεται οτι ασχολούμαστε με κατι δε θα πρέπει να κάνουμε.... και κάτι
χειροπιαστό; Με το να μουρμουράς και εσύ και άλλοι από τα pc'α σας "μρμρμρμ
δε μου αρέσει αυτό που κάνουν αυτοί στο ιερό όνομα του TheLUG" δε βγαίνει
άκρη. Αν δε σου αρέσει έλα και πες το. Όχι στη λίστα. Face to Face. Και Μη
μουρμουράς. Κάνε κάτι και άλλαξε αυτό που δε σου αρέσει.

Τελικώς. Η λίστα TheLUG θα παραμείνει ως έχει (όποιος θέλει να συμμετέχει ή
να παρακολουθεί τα του συλλόγου GreekLUG γράφεται στη greeklug, όποιος θέλει
να παρακολουθεί τα του Linux και τα παρεϊστικα των λινουξάδων της
Θεσσαλονίκης ας κάτσει στα αυγά του), δε πρόκειται να καπηλευτούμε κανενός
το όνομα.Αν θέλεις σου δίνω και το password αυτοστιγμή να παίρνεις εσύ το
spam από τα bounces. Και τι θα κάνεις; TheLUG-μ-λ; Είσαι όπως έγραψες 33...
Γιατί απλά δε συμμετέχεις σε αυτό που κάνουμε και αν έρθεις να το δεις από
κοντά πως έχει γίνει όλους αυτούς τους μήνες που δεν μας έκανες την τιμή. Να
κάνεις και αυτό που πάντα ήθελες. Να πεις την άποψή σου βρε άνθρωπε. Και αν
κάποιος θεωρήσει οτι έχεις σωστές απόψεις να μάθει από σένα. Ούτε σε
βρίσαμε, ούτε βγάλαμε λεφτά χρησιμοποιώντας το όνομα TheLUG. 500 ευρώ έχουμε
τώρα στο ταμείο και αν θες σου δίνω και .xac αρχείο για να δείς και εσύ και
όλοι όλα τα έσοδα έξοδα. Και να σας πω τώρα και αυτό που δε σας είπα στις 10
Ιουλίου 2008 ότι όλα τα λεφτά που δώσατε τότε, και μαζευτήκαν 109 ευρώ πήγαν
σε καινούργια κλειδαριά γιατί πέρυσι τέτοιο μήνα μας είχανε διαρρήξει. Η
οποία έκανε 115. Και 150 ευρώ πήγανε σε aircondition. Και 100 σε γραφεία.
Και... Και...

Τέλος: Εφ' όσον ο GreekLUG είναι σύλλογος ΕΛ/ΛΑΚ και όχι Linux (παρ' ότι
έχει το συνθετικό LUG) δεν ανταγωνίζεται κανένα άλλο ελληνικό σύλλογο Linux
ή MacOS (π.χ. HELMUG) και ιδιαίτερα το HELLUG του οποίου εγώ πρώτος και
καλύτερος είμαι μέλος και παρελθόν μέλος Δ.Σ. Μπορεί να μην ασχολούμαι τόσο
οσο στο παρελθόν με το HELLUG και πλέον να είμαι απλό μέλος που πληρώνει τη
συνδρομή του, αυτό είναι για προσωπικούς λόγους. Όχι επειδή δε μπορέσα να
κάνω κάτι στο HELLUG έρχομαι και το κάνω στο GreekLUG. Αυτά είναι ιστορίες
για αρκούδες...

Γιατί τώρα έχουμε συνθετικό LUG; Ε πως να ονομαστούμε ρε παιδιά;
GreekFOFLOSS; Δεν πάει. Η διεθνής ονομασία της πιάτσας είναι LUG. Ε βάλαμε
το LUG. Τι να κάνουμε; Βρείτε εσείς καλύτερο όνομα και ελάτε στη γενική
συνέλευση να το προτείνετε. Και αν έχετε αρκετά άτομα περάστε το.

Γιατί κάναμε το σύλλογο; Αυτά τα έχουμε πει.

Γιατί τον κάναμε ΕΛ/ΛΑΚ; Για τον ακριβώς παραπάνω λόγο της απο πιο πάνω
παραγράφου.

Θα γίνει γενική συνέλευση.
Θα γίνει και διαβούλευση καταστατικού αν θελετε.
Θα ήταν καλύτερο (και για μένα) να γίνει πριν, να αποφύγουμε όλη αυτή τη
βαβούρα.

Βαθμολογία: 8/10. Θα μπορούσαμε και καλύτερα.

Θα βγει ανακοίνωση.

Τέλος.

Τα λέμε!