[Thelug] TheLUG kai GreekLUG

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 25 17:52:39 EEST 2009

SOKRATES ARGYRIOU wrote:

> Εσυ εχεις πει και υπάρχουν μάρτυρες, οτι το linux ειναι για λίγους και
> εξιδικευμένους.

Επειδη ειναι. Οσους Window Managers και να του αλλαξετε, BeOS δε θα γινει.

Εαν εσυ εισαι ανικανος να αντιληφθεις οτι αυτο ΔΕΝ ειναι ελιτισμος, αλλα
απλη αναγνωριση της πραγματικοτητας οτι ενα UNIX λειτουργικο συστημα
εμπεριεχει - χωρις να ενθυλακωνει - τοση πολυπλοκοτητα που το καθιστα
τουλαχιστον δυσχρηστο για καποιον που δεν εχει τους πορους να ασχοληθει
μαζι του, δε σου φταιω ουτε εγω ουτε το UNIX.

Το οποιο UNIX παρεμπιπτοντως ειναι ενα λειτουργικο που φτιαχτηκε με τη
λογικη οτι *ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ που ασχολειται μαζι του και το συντηρει*
(κι εχει το username 'root'), ωστε να το χρησιμοποιουν οι υπολοιποι με
τα υπολοιπα usernames για να κανουν τη δουλεια τους.

> Εγω ξέρεις τι λέω???

Οχι, και δε νομιζω οτι ενδιαφερεται ιδιαιτερα και κανενας να μαθει.

> Γιατι εμεις το φωναζουμε.* ΕΛΑΤΕ ΣΑΝ ΑΠΛΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΑ
> ΣΑΣ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟ ΕΛΛΑΚ. *

Και πολυ καλα κανετε. Ριξτε και μια ματια στο Haiku, παρεμπιπτοντως, οσο
θα φωναζετε. Αλλα μπορειτε σας παρακαλω να το φωναζετε χωρις να γραφετε
"TheLUG" απο κατω;

> Λίγη υπομονή και θα δεις αν θα φάμε τα μουτρα μας η όχι.
> ΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ.

Η διαφορα μας ειναι οτι εγω το εχω ξαναδει.